Beef en Steak

Even voorstellen: Henri Matthijssen

HenriMatthijssen

Tondelzoeker
Middels deze post wil ik mij voorstellen. Ik ben Henri Matthijssen en woon in Rijsbergen (wat net onder Breda) ligt. Ik BBQ al sinds ik heel klein was. Dat was toen nog bij mijn ouders met een rooster boven een haardvuur. Tegenwoordig heb ik diverse BBQ's, maar gebruik voornamelijk mijn BGE Large. Wij BBQ'en ongeveer 100x per jaar en proberen van elke gelegenheid gebruik te maken om deze aan te steken.

Een aantal creaties heb ik op mijn blog vastgelegd. De meeste inspiratie haal ik uit de sites van NASQ BBQ en Noskos BBQ die bij de meeste wel bekend zijn.

Welkom Henri,

Welkom!

Welkom Henri

Welkom Henri!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Hoi Henri,
Wlkom bij het Genootschap

Welkom hier.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Middels deze post wil ik mij voorstellen. Ik ben Henri Matthijssen en woon in Rijsbergen (wat net onder Breda) ligt. Ik BBQ al sinds ik heel klein was. Dat was toen nog bij mijn ouders met een rooster boven een haardvuur. Tegenwoordig heb ik diverse BBQ's, maar gebruik voornamelijk mijn BGE Large. Wij BBQ'en ongeveer 100x per jaar en proberen van elke gelegenheid gebruik te maken om deze aan te steken.

Een aantal creaties heb ik op mijn blog vastgelegd. De meeste inspiratie haal ik uit de sites van NASQ BBQ en Noskos BBQ die bij de meeste wel bekend zijn.
Welkom Henri!

Ja Noskos en NASQ.. wel eens van gehoord 🤭

• Leuk
Waarderingen: NasQ
Welkom! Veel plezier hier! @NasQ en @noskos nog nooit van gehoord 😜

• Leuk
Waarderingen: NasQ
Welkom Henri

Welkom Henri, veel plezier en inspiratie hier!

Henri, welkom

Welkom Henri!

Terug
Bovenaan Onderaan