Beef en Steak

Even voorstellen en een vraag over the Columbus pro line large

Jelle G

Tondelzoeker
Goedemiddag, mooi dat ik ben toegelaten op dit forum! Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is over het barbecueën !

Mijn naam is Jelle en bbqen is een grote hobby van mij. Vandaar dat ik mij aan het verdiepen ben in verschillende merken kamado barbecues. Toen ik aan het zoeken was kwam ik the Columbus pro line large tegen. Deze sprak mij meteen aan vanwege de kleur & vorm, verschillende opties die er standaard bijgeleverd worden en de prijsklasse. Ook de garantie ( 20 jaar op de buitendelen en 2 jaar op de binnendelen ) vond ik niet slecht.

Zijn er misschien nog meer collega bbq'ers die in bezit zijn van the columbus pro line large en zijn / haar ervaringen hierover wil delen? Bijvoorbeeld over de garantie en spare parts of hoe de Columbus in het algemeen is.

Ik hoor graag jullie ervaringen en hopelijk kunnen we in de toekomst nog veel voor elkaar betekenen op dit forum!

Met vriendelijke groet,
Jelle.

Welkom Jelle! Je krijgt hier vast antwoord op je vragen.
Ik heb geen ervaring met de Columbus, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Heel veel plezier hier.

Hey Jelle welkom op het Forum!

Er zijn zeker gebruikers aanwezig die die bbq hebben 😇.

Welkom Jelle, veel plezier en inspiratie hier!

Hallo Jelle, ik heb de Collumbus pro line large Q. Ik zal in een pb sturen wat ik nog maar pas heb verzonden aan een ander lid hier op de site.
Ik moet stilaan misschien toch een procent gaan vragen aan Amagard.

Laatst bewerkt:
Welkom Jelle! Veel succes én plezier bij het maken van je keuze!

Hoi Jelle, welkom bij het Genootschap.
vragen over De Columbus BBQ zul je hier vast op het forum vinden, anders kun je altijd een topic starten in het betreffende forum onderdeel.

Welkom, ik weet wel zeker dat je hier informatie kan vinden over je keuze voor een kamado.

Terug
Bovenaan Onderaan