SjaakBte B
Tondelzoeker
Beste bbq’ers,
Mezelf even voorstellen.
Sjaak; Techneut van beroep, 53 & woon op het prachtige Flakkee.
BBQ al een tijdje; het eenvoudige ‘werk’ zal ik mâr zeggen.
Koken is niet m’n ding, voor de bbq ben ik wèl goed te porren!
Zoonlief had voor een project op school een wat grotere BBQ gemaakt, (ging meer om het team-work dan de BBQ) en die heb ik deze zomer een aantal keer gebruikt.
Moet zeggen… begon ‘spontaan’ op BBQ’s te googlen!
Schaal met ring vind ik gezellig, locomotief-smoker stoer en al het andere > Géén idee!
Marktplaats een locomotief ding gekocht, vlees en nu is het zaadje gepland moet ik zeggen…
Omdat het vlees de aanschaf van de bbq overstijgt ben ik het Nederlandse web opgegaan.
En daar gaattie: het heeft me te pakken hôr.
Gister ontbrekende kruiden aangeschaft, gehele dag geestelijk & materieel voorbereid.
Nu niet meer te houden..
De spare-ribs liggen erop. (Nóóit kunnen bevroeden!)
Ik hoop dat het kleine plantje een stevige boom gaat worden!
Mezelf even voorstellen.
Sjaak; Techneut van beroep, 53 & woon op het prachtige Flakkee.
BBQ al een tijdje; het eenvoudige ‘werk’ zal ik mâr zeggen.
Koken is niet m’n ding, voor de bbq ben ik wèl goed te porren!
Zoonlief had voor een project op school een wat grotere BBQ gemaakt, (ging meer om het team-work dan de BBQ) en die heb ik deze zomer een aantal keer gebruikt.
Moet zeggen… begon ‘spontaan’ op BBQ’s te googlen!
Schaal met ring vind ik gezellig, locomotief-smoker stoer en al het andere > Géén idee!
Marktplaats een locomotief ding gekocht, vlees en nu is het zaadje gepland moet ik zeggen…
Omdat het vlees de aanschaf van de bbq overstijgt ben ik het Nederlandse web opgegaan.
En daar gaattie: het heeft me te pakken hôr.
Gister ontbrekende kruiden aangeschaft, gehele dag geestelijk & materieel voorbereid.
Nu niet meer te houden..
De spare-ribs liggen erop. (Nóóit kunnen bevroeden!)
Ik hoop dat het kleine plantje een stevige boom gaat worden!