BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Douwe

Douwe

Vuurmaker
Berichten
55
Dag allen,

De naam is Douwe, 37 jaar, woonachtig in Zwolle, vader van 2 kids en gek op bbq, bier, whisky, rc (auto's, vliegtuigen, multicopters) en metal \m/  8)

Na een jaartje iets minder te hebben ge-Q-ed wil ik er dit jaar weer eens even flink tegenaan gaan :).

Ik was op zoek naar de prive site van Noskos voor zijn laatste probeersels toen ik zag dat hij zelf een forum was gestart (naast het bbqforum.nl forum neem ik aan?) dus maar even snel geregistreerd.

Ben benieuwd naar alle lekkere dingen die ik hier ga aantreffen!

groeten,

Douwe
 
Hoi Douwe,

Van harte welkom bij het Genootschap! Leuk dat je ons hier hebt gevonden. Voor een aantal van ons is het in plaatst van het andere forum, voor anderen is het er naast ;)
 
Welkom op dit genootschap forum :)
 
Douwe, welkom bij het BBQ Genootschap!

BTW, dit is voor mij het enige forum :)
 
Welkom Douwe. Veel plezier hier!
 
Dank voor dit warme welkom!  ;D

Ik moet snel nog even wat pakken Ecobrasa bestellen (en wachten tot het weer boven de 10 graden Celcius is  ::)) en dan gaan we weer eens wat proberen.

Doel dit jaar wordt het bereiden van een 'complete' maaltijd vanaf de Q; dus niet alleen vlees maar ook groente + iets van aardappel (gepoft, crushed, rosti etc.).

Favoriet van de familie is verse zalm (met geblancheerde prei, peper, zout en roomboter) in zilverfolie, groente (cherry tomaatjes, paprika, courgette) met kruidenboter in bakpapier en krieltjes (even voorgekookt) met verse tijm en sjalotjes en een dot olie + zout ook in de zilverfolie (en dan alles indirect op de Q).

Ik ben nu wel een klein beetje benieuwd waarom een deel van de harde kern van het bbqforum voor zichzelf begonnen is maargoed, ik ga daar zeker niet van wakker liggen maar in plaats daarvan lekker dromen over alle smakelijke dingen die ik binnenkort klaar hoop te maken. 8)
 
Hele maaltijd moet lukken toch, er staan genoeg hapjes die als voor gerecht kunnen dienen, hoofd-, en bijgerechten zijn er zat en toetjes kunnen ook prima. Dus ik denk dat je dat doel makkelijk moet kunnen bereiken :D
 
hoi Douwe,
welkom bij dit edele genootschap. Kijk rustig rond en stel je vragen.

Ecobrassa kan je ook via hier bestellen, krijg je 10 % korting.
Moet je even kijken bij de forum aanbiedingen  :)
 
Hoi Douwe, welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan