Beef en Steak

even voorstellen Arno Sterk

• Onderwerp starter Onderwerp starter arnosterk
  • Startdatum Startdatum
A

arnosterk

Gast
hello allemaal, :)

hier met Arno, 33 jaar oud, bijna 5 jaar gelukkig getrouwd en een lief eigenwijs zoontje van bijna 2.
gezin.jpg

daarmee gepaard, gaat ook een zeer verslafende BBQ livestyle!

na school civiele techniek  LBO,MBO en HBO in 2004 jaartje wezen backpacken in nieuw zeeland en australi? (2maanden nieuw zeeland ca 10.000 km, australie ca 60.000 gereisd) alvorens de arbeidsmarkt te hebben geaccepteerd in 2006.
inmiddels de laatste 5 jaar werkzaamheden bij van straten Geleiderail BV. Hier ben ik projectleider in de geleiderail (vangrail in de volksmond, dat ijzeren spul langs de weg) en daarvan zetten wij op jaarbasis ongeveer 80-100 kilometer weg.
Geleiderail%20langs%20A2%20100965-16.jpg

DSC_4009.jpg

DSC_1015.jpg

P1060173.jpg

DSC_4079.jpg

P1110803.jpg

sinds vorig jaar komen te wonen in een pitoresk dorpje genaamd Azewijn waarbij we van een 12m? diepe stadstuin gepromoveerd zijn naar 7300m? grond en paardenbakje.
IMG_0661.jpg

IMG_0659.jpg

IMG_0639.jpg

waar we gelukkig eindelijk de ruimte hebben voor onze paarden.

paarden%202.jpg

paarden%203.jpg

paarden%201.jpg

het voorhuis is inmiddels verbouwd en volwaardig te bewonen. aankomende zomer gaan we beginnen met de deel. dit zal het leefgedeelte worden met een grote open keuken.

Daarnaast mag ik ook graag krachttraining doen, maar met mate in de toewijding als het op eten aankomt. de meeste die deze sport cq Bodybuilding beoefenen werken met een aangepast voedingschema aangepast op persoonlijke behoefte, verbruik en sportoelage. dit verbuik gebasseerd op je basaal dagelijk verbruik van Kcal.
waarbij de verdeling van Kcal naar Eiwitten/Koohydraten/Vetten leidend is, in een aangepast eetschema ten aanzien van het gewenste eindresultaat.  maar afgezien van het sobere en proper leven dat daarmee is beschoord, laat ik vaak ook de teugels vieren en mag ik graag een goed stuk vlees prepareren en verorberen. ik hou van de gewichten tijdens de training, niet zozeer van de eetwijze die daarmee gepaard gaat.

eindelijk komen we dus on topic ;):

inmiddels heb ik de stalen vriendengroep opgericht welk momenteel bestaat uit 1 weber 47cm one touch en sinds kort ook de 57cm broer daarvan. deze heb ik voor 20 euro op marktplaats gevonden.
nu kan ik grotere groepen vrienden voorzien van een lekker ribbeltje of een ander mooi stuk vlees.

We zijn gezegend met veel vrienden en bijna elk weekend zitten we wel met goed weer buiten aan de bbq en een drankje.

IMG_0178%20-%20kopie.jpg

het meeste wat bij ons op de BBQ komt is :
moinkies

mionk%202.jpg

mionk%203.jpg

mionk%201.jpg

BCC
IMG_1200.jpg

IMG_1206.jpg

IMG_1232.jpg

ribbels 3-2-1 methode
ribbels%202.jpg

ribbels%203.jpg

ribbels%204.jpg

ribbels%205.jpg

ribbels%206.jpg

ribbels%207.jpg

ribbels%209.jpg

ribbels%2010.jpg

ribbels%2011.jpg

ribbels%201.jpg

Pulled Pork

pulled%20pork%201.jpg

pulled%20pork%202.jpg

pulled%20pork%203.jpg

pulled%20pork%204.jpg

pulled%20pork%206.jpg

pulled%20pork%207.jpg

en natuurlijk eendje(s) - veel eendjes haha
eendje%201.jpg

eendje%203.jpg

eendje%202.jpg

eendje%204.jpg

hoop dat het niet teveel info is en we spreken elkaar binnen het forum.

mvg vanuit azewijn B-)

haha,

ik dacht als ik het doe, doe ik het gelijk maar goed he. photobucket loopt nog door, dus we proppen gewoon door.

Dat is nog eens voorstellen.
Welkom Arno.

leuk hier te zijn. zat eerst ook bbqforum, maar daar waren zo weinig mensen online en weinig reacties. ik vond per toeval dit forum en was gelijk weg van de ambiance en de moeite die mensen doen voor het vastleggen van hun eigen gemaakte pronkstukjes op de bbq. :)

Welkom!!  B-)

hoi Arno,
welkom bij dit edele genootschap.
Wat een prachtig intro  :)

Van harte welkom Arno!! Mooie foto's, mooi stekkie en volgens mij ben je trots op je werk!!

MarBQ +1

Stoer werk! En een mooie introductie!

Leuke binnenkomer, we hoeven nu alleen je pincode nog =))
Geintje, echt superleuke reportage, en welkom hier!

dank u allen. ja, sta elke dag op met zin in het werk. ben er inderdaad trots op.

pincode by the way is 1234

Wauw wat een prachtig huis en heerlijke tuin! Welkom op het genootschap!!

Leuk dat je er bij bent.....en dat jaar backpacken is natuurlijk ook niet mis.....fijne landen!

Welkom hier Arno!
Ik sluit me aan bij voorgaande reacties.... Enneh,  tis mooi wonen in Oazewien!  ;)

Nou Arno, dat is nogal een introductie zeg!
Welkom bij het BBQ Genootschap

Omdat ik toch lekker op vakantie ben en met de voetjes in het zwembad een uurtje over had maar even je hele intro gelezen . Je kent het wel ,wat nootjes en flesje wijn erbij .
Ik zeg :g-e-w-e-l-d-i-g ....
En een warm welkom

Terug
Bovenaan Onderaan