BasBQ
Beef en Steak

Even voorstelen

 

Ronald zuidhof

Vuurmaker
Berichten
63
Goedeavond

ik heb me een tijd geleden in geschreven maar nog geen tijd gehad om me even voor te stellen, dus bij deze

Ik ben Ronald 32 jaar afkomstig uit het mooie Breda  :p, sinds een aantal jaren bezig met het serieuzere bbqen /
Smoken. Sinds begin  vorig jaar bezig geweest met een regelaar te maken voor mijn weber one touch kettle. 

Geinspireerd door een topic die ik tegen kwam van nosmo over een regelaar op basis van een arduino zelf begin
Vorig jaar ook met diverse arduino s en raspbery bezig geweest. Aangezien ik hierbij iedere keer tegen problemen aanliep
En het zo veel tijd opslokte waarin ik ook lekker had kunnen bbqen , in november toch maar een heatermeter bouwkit in de USA
Besteld , naar een ongeduldige periode (leuk die kerst periode met de post) eind vorig jaar de heatermeter binnen gehad en gelijk
In elkaar gebouwd .

Ondertussen al diverse sessies verder is hij redelijk stabiel, gisteren dus ook lekker een paar spare ribs op de Q, ook
Al was het redelijk koud, binnen op de tablet alles in de gaten houden  :)


Gr ronald



 
Welkom!
 
hoi Ronald,
welkom bij dit edele genootschap
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom!
 
Bedankt voor alle reacties.  Heb al weer heel wat idee?n opgedaan op het forum .  Nu nog genoeg tijd vinden  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan