BasBQ
Beef en Steak

Even een karbonaadje.

 
 
 
 
 

Maccie

Gerijpt
Berichten
2.592
Vandaag wederom even tijd gehad om de Q aan te steken.

Dan maar gelijk even m'n nieuwe rub van de Lidl geprobeerd:


Op de Q ermee;


Lente ui erbij;


Resultaat zag er goed uit. Een mooie voor de fotowedstrijd :>


Smaakte goed. Rub was lekker.
 
Blij met de wga aan het resultaat te zien. Ziet re goed uit.

Hoe was de rub qua smaak?
 
nix13 zei:
Blij met de wga aan het resultaat te zien. Ziet re goed uit.

Hoe was de rub qua smaak?


WGA is makkelijk om een klein gerechtje/stukkie klaar te maken hoef ik de 57er niet aan te slingeren :)


Smaak is goed. Niet te overheersend maar toch aanwezig. Er zitten echter alleen wel bolletjes in (weet zo niet welk kruid dat is) Deze zijn hol. Die liggen dus bovenop in het blikje. Deze verbranden gelijk. Deze heb ik er dus afgeschept. Verder wel lekker en voor herhaling vatbaar.
 
Mosterdzaadjes?
 
ik had de rub ook gekocht, ik vond hem erg vlek en scherp van smaak, is voor mij een reden om hem niet weer te gebruiken en te kopen
 
Mooi stukje vlees
 
lustik!! :p
 
Is dat die rub die naar tomatenpoeder smaakt? Heb er ??n uit die serie gehad die net op tomatensoep in poedervorm smaakte. En dat is geen mosterdzaad, maar kan even zo snel niet op de juiste komen. Ken ze wel.
 
korianderzaad volgens mij... Ik gooi dat ook altijd even snel door de molen. Ziet er altijd leuk uit die grove spicemixen, maar ze zijn niet altijd goed te verwerken. Zeker niet high en fast.
Verder lekker stuk vlees hoor! Ziet er prima uit
 
Ik denk ook dat het koriander is. Maar moet je de kruiden van de Lidl niet achteraf pas gebruiken? Is dat misschien de oorzaak? Alhoewel ik me afvraag of die grote stukken koriander er in dan wel lekker zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan