Hier zit hij standaard in de caravan. Meestal gaat de minimax ook mee. De combinatie is zo fijn. Een Zalmpie op de plank op de minimax, en de cadac een lekker gebakken krieltje. Oid.
We hebben meerdere roosters, hier boven is de paella pan. Geweldig ding, bakt goed en gelijkmatig en enorm veel ruimte.. Buitenlucht maakt hongerig dus bij bijvoorbeeld een pasta of bami saus zit dat ding ram vol, maar alles gaat op:
Hij maakt goed en makkelijk schoon. Het nadeel van de paella pan zijn de handvaten, daardoor kan de deksel er niet echt goed terug op. (Balanceren is wel te doen hoor).
Die plaat die in jouw afbeelding staat heeft geen handvaten, dus dan kan de deksel er wel op.. De handvaten zijn daarintegen wel ideaal om alles weer naar de tafel te krijgen bijvoorbeeld.
Wij hebben verder nog de grill (bbq) plaat:
Die gebruiken we voor hamburgers en vaak tosti:
Prima, maar bij een keer Hollandse BBQ. Oftewel; wit stokbrood met knoflook-, whiskeysaus en kruidenboter met een lading vlees.. Bakken dingen snel aan en wordt het schoonmaken een chaos.
Tenslotte hebben we ook nog de 50/50 plaat. Plancha/bbq. Een deel platte plancha en de andere kant het bbq rooster. Shoarma op de plaat, pita's en falafel op 't rooster.. Feest.
Burgertje op de grill, broodje en een eitje op de plaat? Feestje. Blij mee. Schoonmaken gaat wat makkelijker dan het bbq rooster. Maar dat komt denk ik meer door wanneer ik welke gebruik..
Maar terugkomend op mijn eerste punt: samen met een houtskool bbq is die geweldig. En in z'n eentje doet hij goed z'n werk, maar het is een kook toestel en geen vervanger voor een gas bbq.
Over de cadac ansich: ik vind de kwaliteit goed. Je krijgt bij alles mooie stevige opbergtassen en hij staat stevig op 3 poten. Door de losse onderdelen en aparte lek schaal voor het vet is alles makkelijk schoon te houden. Ik kan geen vakantie zonder bedenken.. Een pannetje water koken voor pasta doen wij echter op een inductie plaatje, niet op de gaspit van de cadac.
Antwoord op een van je vragen: ik heb de Pizza steen niet.. Op een camping haal ik 'm wel bij de snackbar.. Wat dat betreft vind ik zo'n steen te fragiel en te zwaar voor 1 a 2x pizza op een vakantie.
Laat me even weten (tag me anders) als je nog specifieke vragen hebt, ik ben dol op dat ding en vertel er graag over.