hoi, is het inmiddels gelukt?...................5 jaar later..............ik heb 2 weken geleden een el fuego magena op
de kop getikt. Ik weet dat het niet de duurste is maar voor mij werkt ie prima, 2 keer op gesmookt nu,
de eerste keer 4 kippenbouten om aan het apparaat te wennen. Had een recept van de Traeger website
en dat ging behoorlijk fout. Dus mn eigen draai eraan gegeven en na ruim een half uur langer en hoger
gestookt te hebben smaakten deze toch voortreffelijk. Afgelopemn weekend 2 bierkippen gemaakt en dat ging
in een keer goed. Volgende keer iets eerder de temperatuur verhogen dan worden ze wat bruiner, maar
ook die kippen smaakten heerlijk. Ben nu wat recepten aan het verzamelen, maar ik kan nu al zeggen
dat dit apparaat gewoon doet wat er van wordt verwacht. En het temperatuurmeteropdedeksel probleem
heb ik op gelost door zo'n probe temperatuurmeter voor 4 tientjes aan te schaffen. die houdt de temperatuur
goed bij, en je kan m ook nog vanuit je keuken of huiskamer op je bluetooth device bij houden.
Kortom. Ik hoop dat deze smoker een hele tijd mee gaat en daarna koop ik gewoon weer een andere.
Succes!!