Beef en Steak

Entrecote reverse sear

 

Arie de Knaller

Kooltjesharker
Berichten
226
Vandaag pas voor het eerst dit jaar de grill aangemaakt. In oktober vorig jaar besloot iemand zijn auto in mijn knie te parkeren en dat vond mijn knie niet heel erg leuk. Ik ben nog steeds aan het revalideren maar wel genoeg hersteld om te gaan grillen.

Bij Lidl hadden ze weer de "Solomillo" in de Zuid-Amerikaanse week (het komt deze keer uit Ierland, dat is al bijna Zuid-Amerika), dus daar heb ik er eentje van gepakt. Mijn standaardrub sinds een jaar is "Rudy's Rub" uit Texas, ook omdat ik er gewoon veel van gekregen had (in Texas is alles groter) en die had ik er een paar uur daarvoor op gedaan.

Indirect gegaard tot 53C, daarna nog even afgegrilled in een pannetje dat de hele tijd mee had staan opwarmen. Daarna in dunne plakjes gesneden en geserveerd met wat patat uit de Airfryer (Plus "Verse Frites"), wat groen spul en een snelle knoflooksaus (knoflookpoeder, zwarte peper, gedroogde peterselie, griekse yogurt en wat mayo van DeVos Lemmens).
signal-2024-06-08-175750_002.jpeg

signal-2024-06-08-175750_003.jpeg

signal-2024-06-08-185642_002.jpeg


signal-2024-06-08-175750_003.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Vind jou verhalen altijd leuk om te lezen met een beetje humor.

Dit keer geen pezen of taaie stukken verstopt achter het etiket?
 
Vind jou verhalen altijd leuk om te lezen met een beetje humor.

Dit keer geen pezen of taaie stukken verstopt achter het etiket?
Nee, deze keer niet. Ik heb eerst een beetje achter het papiertje gekeken. Overigens lijkt het er op dat ze de entrecotes die ze standaard in het assortiment hebben (uit Ierland) gewoon een andere verpakking hebben gegeven (hoewel die meestal iets meer vet lijken te bevatten).
 
Terug
Bovenaan Onderaan