Beef en Steak

Entrecote, Hasselback en gegrilde Venkel.

MarBQ

Gerijpt
Deze avond een lekker maaltje gemaakt.

Ingredi?nten zijn twee heerlijke entrecote's, hasselback potato's, en gegrilde venkel.

DSC02887_zps8bc98a3c.jpg

De venkel in dikke plakken gesneden, 5 minuten gekookt en gemarineerd met olijfolie en balsamico.

DSC02890_zpsd6ade6c6.jpg

DSC02891_zps7d513f60.jpg

Twee van de hasselback's geimplanteerd met bacon en de andere twee bestrooid met Todd's Dirt.
Daarna lekker gekwast met olijfolie/knoflook.

DSC02892_zps48b5fd70.jpg

En nu lekker op de Q;

DSC02896_zps6fc34f34.jpg

DSC02898_zps16cc9e21.jpg

DSC02899_zps80d86560.jpg

En lekker eten!! :D

DSC02903_zps827683c2.jpg

Thanx for watching!!

Greetz Marco

Da's ook geen straf als je dat voorgeschoteld krijg :)

Neuh. Lijkt me helemaal niet lekker.... En ik jok ook nooit! Pottedoossie, daar wil ik ook wel voor thuis komen, woop woop!

Ziet er weer goed uit!
En.....nog voorkeur voor ??n van de Hasselback varianten?

Zijn alle twee heerlijk Danny!!

Mooi! Dan gaan we ze hier ook een keer naast elkaar maken :)

ik had ook graag bij je aan geschoven, heerijke maaltijd

Nou, het is duidelijk, we komen morgen allemaal bij jou eten Marco! Geef ff een PM met je adres, en hoe laat =))

Zo, das beter als een broodje ei.....

Ziet er heerlijk uit! Had je de aardappelen voorgekookt?

Zeer zeker even de kook er over heen!! Anders worden ze naar mijn mening niet goed gaar!! ;)

Bedankt! Op de todo!

MarBQ zei:
Zeer zeker even de kook er over heen!! Anders worden ze naar mijn mening niet goed gaar!! ;)
Tenzij je dun genoeg snijdt, dan gaat het ook goed :)

Persoonlijk (dus ik...moi.....I) kook ik ze nooit voor, omdat ik het dan lastiger vind om er mooie plakjes in te snijden. Ik snij ze altijd in (met een pollepel of eetstokjes aan beide kanten), waaier ze een beetje uit en spoel ze onder de kraan en leg ze daarna nog even een extra kwartier in een bak met water om zetmeel te verwijderen. Daarna gewoon volgens recept op de Q (of ugh...in de....ugh....oven) en rustig de tijd nemen. Af en toe een beetje gluren en voelen, maar het is klaar wanneer het klaar is. Tot nu toe altijd gelukt :)

Op de venkel na, had ik graag aangeschoven!  ;)

Terug
Bovenaan Onderaan