BasBQ
Beef en Steak

en nog een BBQ liefhebber

 
 

mike visser

Vuurmaker
Berichten
80
hoi allemaal, wij zijn sinds een 1,5 jaar ook achter de "goede" manier van bbq-en,  en sindsdien ook steeds enthousiaster geworden.

met als gevolg, dat de Q steeds regelmatiger in de fik gaat , met steeds vaker erg lekker en smakelijk eten ten gevolge.

We wonen aan de zeeuwse kust, en scoren dan ook regelmatig zelf lekker vers gevangen vis , mosseltjes en of een oestertje voor de bbq,
en daarnaast gaat een heerlijk stuk vlees er altijd in, en blijken ook gegrilde groenten veeeeel smaakvoller als al die doodgekookte prut.

Al met al Heeeeel vervelend  allemaal  :D :D en dus des te meer reden om in de toekomst nog veel meer op de Q bezig te zijn, en dan is t gewoon super als je ervaringen kunt delen en opdoen  :)

ik heb hier al gelezen dat als ik ergens geen foto's van heb iets dus "not done "is , dus ik zal dan maar niks zeggen over de angus ribeye van eergisteren, maar zal jullie komende week updaten over de irish angus picanha (O'sullivan van de sligro) die  voor dinsdag op het menu staat , als eerste post .


in elk geval allemaal de beste wensen , en een waanzinnig bbq jaar toegewenst  ;)

greeetzzz mike



Op aanraden van een goede vriend (Rowhald, die hier ook sinds kort op het forum zit) hier ook maar eens een kijkje genomen, en ivm iedereens enhousiasme hier , besloten me ook aan te melden.

 
Welkom hier Mike en veel.plezier met t maken van mooie gerechten met de bijbehorende foto's natuurlijk.
Ik zou zeggen tot dinsdag dan zullen we eens de.proef op de.picanha som nemen
 
hoi Mike,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom Mike, een staartstukje langzaam aan laten voorgaren en dan snoeihard afgrillen boven de kolen is echt niet te versmaden!  :D

Veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom hier! Enthousiastme en inspiratie genoeg hier!
 
Hoi Mike, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Van harte welkom hier Mike!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan