B
bertram.vankesteren
Gast
Al een tijdje lees ik watertanden al jullie berichten. Zelf jaar niet verder gekomen dan spontaan bbq.n zoneer voorbereidingstijd, dus alleen het standaardvlees op de bbq (speklappen, kippenpootjes en sate). Dit weekend niks te doen en de spareribs in de aanbieding bij de Nettorama. Is wel geen Iberco maar zagen er echt goed uit. Dus gisteren de ribs gedeeltelijk in char siu marinade en de rest in een dry rub (recept Niels bbq). Ook gelijk wat sate met de Dran Bras marinade gemaakt.
Vandaag om 15:00 de webert aangestoken en Sparibs erop. Lekker paar uurtjes temperatuur in de gaten houden met een lekker biertje erbij (wat rustgevend . Om half zeseptember de glaze gemaakt en de spareribs ingesmeerd. Man wat waren ze lekker. Ik bestel nooit geen spareribs meer in een restaurant waar je niet weet wat je krijgt. De sate was ook heerlijk, iets aan de flauwe kant maar we hadden dan ook geen sate saus erbij. Wil graag de foto's.plaatsen, maar weet niet hoe het moet
Voor herhaling vatbaar
Vandaag om 15:00 de webert aangestoken en Sparibs erop. Lekker paar uurtjes temperatuur in de gaten houden met een lekker biertje erbij (wat rustgevend . Om half zeseptember de glaze gemaakt en de spareribs ingesmeerd. Man wat waren ze lekker. Ik bestel nooit geen spareribs meer in een restaurant waar je niet weet wat je krijgt. De sate was ook heerlijk, iets aan de flauwe kant maar we hadden dan ook geen sate saus erbij. Wil graag de foto's.plaatsen, maar weet niet hoe het moet
Voor herhaling vatbaar