Beef en Steak

Eindelijk is voorstellen

Yellow Pony

Tondelzoeker
Hallo allemaal, na een hele tijd meelezen is t toch eens tijd om mij voor te stellen. Ik ben Bart en woon met mijn vriendin en 3 zoons in de regio Utrecht. Jaren op n gas bbq zitten cremeren. Nadat de bge van mijn zwager en wintertje bij ons in de schuur doorgebracht had was ik verkocht. Afgelopen zomer ook een bge aangeschaft en de gas bbq niet meer aangeraakt. Toen voor mijn verjaardag een spit gekregen van m'n broer en zus, dus ik mag niet klagen. Heb met al het meelezen hier al een hoop bijgeleerd, waarvoor dank aan iedereen. Gr Bart
1000049261.jpg

Welkom op het forum Bart. Ben benieuwd wat er van het spit afkomt. :D

Dank u, aantal keer een hele kip omdat m'n jongens dat zo lekker vinden. Ook een keer picanha. Zal de volgende keer wat foto's maken

Welkom Bart!

Mooi apparaat he zo'n groen eitje zo voelt materialistische liefde bij mij 😜en fijn he die spit ;) ik maak er ook gretig gebruik van.
Een mooi stukje rosbief gaat ook goed op het spit.
Zelf gemarineerde kipdijfilet ook heerlijk! ( word zo lekker met van die knapperige stukjes )
Procureur in plakken +-1cm dik deze marineren en dag erna eraan rijgen ook erg lekker! ( gyros smaakje )

Terug
Bovenaan Onderaan