BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk een weber!

 

Peterz

Tondelzoeker
Berichten
21
Na lang twijfelen was ik dit keer mijn bbq van cranenbroek beu, heb vandaag de mastertouch premium gekocht.
Nu is mijn vraag, moet een weber ook ingebrand worden? En zo ja, hoe doe ik dat?
 
Gewoon lekker gaan gebruiken!
Veel plezier ermee!
 
Precies..... paar mooie stukken kip of zo en lekker mee gaan spelen...... Veel plezier ;)(y)
 
Gefeliciteerd met de aankoop!
Daar ga je veel plezier aan beleven.

Zoals hierboven al genoemd is het niet nodig om hem in te branden.

Wat vaak wel erg lekker is dat je flink veel spareribs, chickenwings en pulled pork erop maakt, zo voorkom je dat hij verdrietig wordt en zich in de steek gelaten voelt.
Een lekker broodje hamburger of wat bokworsten draait hij zijn rooster ook niet voor om.

Had ik al gezegd dat je er vooral heel veel plezier mee moet hebben?!!
 
gefeliciteerd... zal één van je beste aankopen zijn !
 
Top aankoop. De mijne is dit jaar 21 jaar oud geworden. En ziet er na vervanging van de deksel weer als nieuw uit. (was nieuw al beschadigd) Veel plezier ermee.
 
Veel plezier met je nieuwe Weber! Daar ga je vast heel veel jaren genot van hebben!
Gewoon plug and play :)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe bbq, veel plezier er mee!
 
Gefeliciteerd! Heb die van mij nu een paar maanden in gebruik en sta er nog steeds van te kijken hoe mooi hij op temperatuur blijft tijdens lange(re) sessies.
 
Veel plezier met je Weber! Daar ga je hele dingen mee maken. En wat hier al vermeld is, gewoon gelijk gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan