BasBQ
Beef en Steak

Eigengemaakte burgers

 
 

erik_schreurs8

Pitmaster
Berichten
825
Mijn ?10 rommelmarkt molen heb ik zo goed mogelijk schoongemaakt
Bij de slager heb ik 375 gr riblap opgehaald en 125 gr buik
Dit heb ik in blokjes gesneden en voor een klein uurtje in de vriezer gelegd samen met de molen

En daarna door de molen gehaald
Morgen ga ik er hamburgers van maken ben benieuwd
ff5201c31d109a017ef5f0f76555a149.jpg
d8e105d9a33476d20f692040243bd1f7.jpg


Wordt vervolgd !!
 
BensBQ zei:
zal een lekker burgertje worden en zo te zien zijn je mes en plaat ook nog scherp, en dat voor ? 10,-  ;)
Naar mijn idee wel
Ik heb ook geen idee hoe het moet zijn maar het gehakt kwam er mooi uit dus neem aan dat dat goed zit
 
Mooie score hoor

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
ErikSchreurs zei:
BensBQ zei:
zal een lekker burgertje worden en zo te zien zijn je mes en plaat ook nog scherp, en dat voor ? 10,-  ;)
Naar mijn idee wel
Ik heb ook geen idee hoe het moet zijn maar het gehakt kwam er mooi uit dus neem aan dat dat goed zit

als ik naar je foto kijk ziet dit er goed uit, top molentje  ;) (en erg belangrijk is dat je het vlees eerst even in de vriezer hebt gehad, is beter voor het malen)
 
BensBQ zei:
ErikSchreurs zei:
BensBQ zei:
zal een lekker burgertje worden en zo te zien zijn je mes en plaat ook nog scherp, en dat voor ? 10,-  ;)
Naar mijn idee wel
Ik heb ook geen idee hoe het moet zijn maar het gehakt kwam er mooi uit dus neem aan dat dat goed zit

als ik naar je foto kijk ziet dit er goed uit, top molentje  ;) (en erg belangrijk is dat je het vlees eerst even in de vriezer hebt gehad, is beter voor het malen)
Thnx lezen lezen en tips onthouden scheelt een boel
 
ErikSchreurs zei:
BensBQ zei:
ErikSchreurs zei:
BensBQ zei:
zal een lekker burgertje worden en zo te zien zijn je mes en plaat ook nog scherp, en dat voor ? 10,-  ;)
Naar mijn idee wel
Ik heb ook geen idee hoe het moet zijn maar het gehakt kwam er mooi uit dus neem aan dat dat goed zit

als ik naar je foto kijk ziet dit er goed uit, top molentje  ;) (en erg belangrijk is dat je het vlees eerst even in de vriezer hebt gehad, is beter voor het malen)
Thnx lezen lezen en tips onthouden scheelt een boel

succes met de burgers!  ;)
 
Goed begin
 
13fa16e0a51626e3b2798a703fa7e628.jpg

Een beetje komijn en oregano erdoor heen plus een scheutje goud (klein beetje gespiekt van een andere post hier)

Nu even opstijven in de koeling en dan richting de grill
 
c81671eb6153841ff44ef1560e4b472f.jpg
fffb33a1be397a73abe4a4efad7fdfd0.jpg
8f2ed2ef00f77ccba66cab507ba934db.jpg

Sausje van mayo ketchup mosterd en een gesnipperd uitje en een beetje port saluut erop

Een heerlijke burger volgende keer nog eat zout erdoor heen

Kameraad had nog wat kalfsvlees daar hebben we nog lekkere kruidige kebabs van gemaakt (recept van smulweb )
ed15df05ac3cda586724b78b2df81b78.jpg
3af8c59d8c9bafe19c6a233c2b3d55ba.jpg


Heerlijke zondag middag !!
 
Lust ik wel
 
Ik denk dat ik op koningsdag ook maar eens op de rommelmarkt ga kijken voor een molen. Lijkt me
 
Ziet er lekker uit!
 
Terug
Bovenaan Onderaan