BasBQ
Beef en Steak

Eigen kamado tafel gemaakt

Prachtig! De schroefloze buitenkant en de houtverbinding op de hoeken zijn schitterend. Mag je trots op zijn! "Geen ervaring?" Ik geloof er niks van 😆
Ik ben zelf ook bezig met een douglas buitenkeuken, maar ik heb de balken koud op elkaar (zelfde stijl als mijn loungebank). Wel voor deuvels gekozen om de buitenkant schroefloos te houden. Altijd leuk om te zien hoe een ander het aanpakt!
IMG_20200815_110325.jpg
 
Prachtig! De schroefloze buitenkant en de houtverbinding op de hoeken zijn schitterend. Mag je trots op zijn! "Geen ervaring?" Ik geloof er niks van 😆
Ik ben zelf ook bezig met een douglas buitenkeuken, maar ik heb de balken koud op elkaar (zelfde stijl als mijn loungebank). Wel voor deuvels gekozen om de buitenkant schroefloos te houden. Altijd leuk om te zien hoe een ander het aanpakt!Bekijk bijlage 7912
Jouw methode is ook sneller en ook stevig. Heb je wel hardhouten deuvels gebruikt voor buiten want de normale deuvels (beuken) zijn niet geschikt voor buiten.
 
Dat wist ik niet... Nee, het zijn gewone deuvels. Wel aan de binnenkant gefixeerd met lange schroeven om werken/wijken tegen te gaan. En de bodem en zijkanten geven hem straks ook nog extra stevigheid.
 
Prachtig staaltje vakwerk!
Geen ervaring met hout!? Dan heb je op zijn minst veel ervaring met andere materialen in je handen... Ik heb al veel tuinhuisjes, overkappingen en vlonders gezien gezet door "professionals" welke het bij lange na niet halen t.o.v. dit project.
 
Terug
Bovenaan Onderaan