BasBQ
Beef en Steak

EHBO'ers GEZOCHT!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Ik heb te horen gekregen dat onze EHBO'ers wegens verandering van werk niet meer beschikbaar zijn op zowel het Reg?h Fest als de BBQ Society Cook-Off. Dus zijn we op zoek naar gediplomeerd EHBO'ers die ons kunnen helpen tijdens de wedstrijden.

Ben je gediplomeerd EHBO'er, kun je ons helpen op 29-30 augustus in Den Haag en/of 10-11 oktober in Hoofddorp laat het dan even weten.

Wij regelen eten, drinken en een vergoeding. EHBO koffer en hesjes zijn aanwezig.
 
Misschien via een EHBO vereniging? Elke plaats heeft wel zo'n clubje...
 
Ja, en in Hoofddorp rekenen die ?35 per uur. Dat is een grote hap uit ons budget ;)

Ik heb de plaatsen erbij gezet. E?n dag en dan anderen op de andere dagen is ook prima. Als we maar mensen hebben.
 
Mijn vrouw is gediplomeerd verpleegkundige, mag dat ook?
 
Ik heb EHBO, incl. AED/Reanimatie.
Het eerste weekend moet mijn vrouw werken, het 2e weekend heeft ze nog geen rooster van.
Zal even horen of ze die nog vrij kan vragen, dan zou ik opzich kunnen.

En dat eten, dat is toch hopelijk wel lekkers van de Q he? =))
 
Den, ik ben zelf verpleegkundige en kan dus wel het een en ander doen in geval van nood.
We doen wel zelf mee met de ploeg op Regahfest, op de Society zijn we er normaal niet bij, maar is wel mijn vrij weekend
 
Voor de Cook-Off zoeken we voor zaterdag en zondag nog iemand. We hebben al ??n EHBO'er maar jullie werken blijkbaar in paren. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan