Beef en Steak

Effe voorstellen

Corne

Tondelzoeker
Goedemorgen,
De naam is Corne en ben in het bezit een Weber Master Touch GBS en een Grill Guru Large.
Ik heb tot nu toe helaas te weinig tijd gehad om lekkere gerechten te maken, maar wil daar snel verandering in maken. Zoals de meeste bbq-ers heb ik al diverse keren Spareribs gemaakt en ben blij dat ik al mijn vingers nog heb, zo lekker waren ze. Ook bavette, kip met blik bier in zijn hol en picanja hebben al op de kolen gelegen en moet van de vrouw me eigen ook meer gaan verdiepen in vis ipv alleen maar vlees.
Hopelijk wordt het een lekkere en leerzame zomer hiervoor en misschien ook winter.

Hoi Corne,
welkom bij het Genootschap

Welkom Corne, genoeg inspiratie te vinden voor allerlei soorten gerechten.

Welkom Corne.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Welkom Corne

Goedemorgen,
De naam is Corne en ben in het bezit een Weber Master Touch GBS en een Grill Guru Large.
Ik heb tot nu toe helaas te weinig tijd gehad om lekkere gerechten te maken, maar wil daar snel verandering in maken. Zoals de meeste bbq-ers heb ik al diverse keren Spareribs gemaakt en ben blij dat ik al mijn vingers nog heb, zo lekker waren ze. Ook bavette, kip met blik bier in zijn hol en picanja hebben al op de kolen gelegen en moet van de vrouw me eigen ook meer gaan verdiepen in vis ipv alleen maar vlees.
Hopelijk wordt het een lekkere en leerzame zomer hiervoor en misschien ook winter.
Welkom Corne!

Je ergens in verdiepen betekend niet dat het tot uitvoering komt 🤫😜

Zalm op een cederhoute plankje zal vast in de smaak vallen

• Leuk
Waarderingen: A3N
Welkom Corne!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Welkom Corne, veel plezier in je reis naar vis op de q

Welkom Corne

Terug
Bovenaan Onderaan