BasBQ
Beef en Steak

Eerste pulled pork

mkorpershoek

Vuurmaker
Berichten
66
Ik denk het is tijd voor een stickertje :). Afgelopen weekend de eerste keer pulled pork gemaakt op de BGE. Recept komt uit wicked good bbq. 

Allereerst ge?njecteerd en in de rib gezet en een nachtje rusten

386D3A75-AD3F-46BD-A3C7-9DD735578B4B_zpstfhuweh1.jpg
[/URL]

Daarna om 09:00 zaterdag op de BGE op 120 graden




Om na een paar uur in te kunnen smeren met BBQ saus




 
Overigens ik wilde nog een eind foto van het broodje met coleslaw maken. Maar 20 hongerige mensen hebben alles weggekaapt voor ik een foto kon maken !
 
Mooi en ziet er smakelijk uit!
 
Dat het weg was voordat je een foto kon maken kan ik wel begrijpen want het ziet er lekker uit.
En zeker als er 20 hongerige mensen al met hun broodje klaar om op te scheppen

Maar of het genoeg is voor je badge???
 
We wachten met spanning af op je badge Michel :-SS
Van mij heb je 'm verdiend hoor (maar wie ben ik)

Mac
 
Wat mij betreft heb je hem verdiend, er is recentelijk al een stickertje uitgedeeld een gerecht waar niet eens een BBQ voorkwam in het verslag.....  :blush:

Dus, gefeliciteerd met je stickertje!
 
ik vind ook dat je hem verdiend hebt hoor  :)
 
Ziet er prima uit,.. jammer dat je geen eindfoto hebt, maar wellicht een volgende keer!!

Verder ook eens met de rest; gefeliciteerd met je Knor!!


ps. Mooi plekje voor je ei!
 
Helemaal top dank ! Ik ben nog op zoek naar het broodje maar het ging echt zo onwijs hard gisteren kwam er niet van. Broodjes waren ook in record tempo op. Recept was echt super !
 
Gadverdamme nu moet je nog een keer PP maken, wat een straf.
Voor straf zou ik HELEMAAL NIEMAND uitnodigen dit keer....
Hele berg broodjes...
1 foto....
En dan alles zelf....
=))
 
Wat jammer dat je geen foto hebt van het eindresultaat. Dat betekent helaas geen knorretje voor deze run.
Maar als ik het goed lees viel de Pulled Pork zeer in de smaak, je zult het binnenkort dus nog wel een keer maken. Maar dan wel met alle foto's ;)
 
Aaaah, dat is jammer, maar ook wel te begrijpen.
Heb je iig een goede reden om het snel nog eens te maken!! :)
 
Ahhhh, jammer Michel
De jury is weliswaar streng, maar rechtvaardig. (dat dan weer wel, anders wordt het ook een zootje namelijk, en dat willen we natuurlijk ook weer niet)

H?, moet je er nog 1 maken  :)
Komt vast goed.

Mac
 
Gaan jullie me nou vertellen dat dat stickertje er niet komt ?? Dat vind ik een beetje flauw. Ik heb iedereen al gevraagd maar er is geen eind foto helaas. Beetje dom maar ja ging zo hard allemaal het was echt op voor ik er erg in had
 
Het uiterst deskundige toewijzingsorgaan van het Genootschap vond het niet genoeg om tot toekenning over te gaan, dus je zult het nog een keertje over moeten doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan