BasBQ
Beef en Steak

Eerste Pulled Pork van de WSM

 
 
 

Martijn van den Berg

Stoker
Berichten
405
Goedemiddag,

Vandaag was het eindelijk zo ver, na al een aantal PP te hebben gemaakt van de OTP57 was vandaag de WSM aan de beurt. NA vorige sessie waar is hem voor het eerst gebruikt heb om ribs te maken was vandaag dus de PP aan de beurt.

Gistermiddag begonnen met de voorbereidingen;
IMG_3360_zpslkwpdsvq.jpg


Geinjecteerd met het recept van NOSKOS wedstrijd PP met nog een kleine toevoeging van 1 tsp rub erdoor heen;
IMG_3361_zpsqlr81cpc.jpg


Daarna de rub erop en ingepakt, in de koelkast tot morgen ochtend;
IMG_3362_zpsgjfxunwr.jpg


Zondag ochtend, de WSM staat aan volgens de minion methode met peren rook hout, chunks;
IMG_3363_zpsdfopn4ni.jpg


En erop voor een lange sessie wachten;
IMG_3364_zpsmnhca7d3.jpg


Zo tijd voor een pilsie en wat tuin onderhoud en na een hele tijd wachten in het toch wel aangename zonnetje als verrassing eindelijk klaar om in gepakt te worden;
IMG_3371_zpskbslwj9h.jpg


En na nog een anderhalf uur eindelijk de 88 graden aan getikt, tijd om opnieuw in te pakken en het vocht te bewaren;
IMG_3372_zpsidu6yghs.jpg


En na een uurtje te hebben gerust eindelijk uit elkaar trekken en eten maar!!
IMG_3374_zpsqvvlefjg.jpg


IMG_3375_zpsu69ggvwm.jpg


Heerlijk op een vers stokbroodje met Colwslaw en BBQ saus, de hickory en Brown Sugar van SBR;
IMG_3376_zpsqqezptqz.jpg


Bedankt voor het kijken en laat maar weten wat jullie er van vinden!!
 
Ziet er zeer goed uit. Gisteren ook 2 nekken gemaakt. Blijf iedere keer weer leuk om pulled pork te maken. En gefeliciteerd met je nieuwe WSM en je Knor :D
 
Lekker hoor
 
dat is het betere werk, ziet er prima uit, gefeliciteerd met je knor
 
Mooie pulled pork. Lekker dagje met je wsm kunnen spelen. Gefeliciteerd met je knor.
 
Bedankt allemaal! Het was heerlijk we hebben het vanavond weer gegeten met groente en aardappelen en zeker de helft ingevroren voor een volgende keer.

Voor vader dag heb ik beide vaders op bezoek en dat vond ik een mooie gelegenheid voor een brisket, heb ik mooi ook nog de big three binnen ;)

Off topic: ik geloof dat mijn stickertje niet zo goed plakt hahahahaha :)
 
Geen paniek hoor hier :) wees gerust
 
Lekker hoor, gefeliciteerd met je stickertje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan