Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je niet had ingepakt en de dome temperatuur over een lange periode van de sessie onder de 110C lag is 9,5 uur eigenlijk nog wel snel.Smokey89 zei:Met dat ik op Enter drukte ging het alarm af. De 88gr zijn bereikt. Heb hem nu ingepakt in alufolie en ga over een uurtje pullen. Uiteindelijk 9,5 uur erover gedaan..
RedFox zei:Omdat je niet had ingepakt en de dome temperatuur over een lange periode van de sessie onder de 110C lag is 9,5 uur eigenlijk nog wel snel.
De procureur lijkt ook niet al te zwaar, zal ook een rol hebben gespeeld.
Maar....eind goed, al goed. Voor straks alvast smakelijk eten!
Tenzij je thermometer toch niet goed gecalibreerd was en je in feite een hogere temp had dan je dacht, maar dan nog....Smokey89 zei:RedFox zei:Omdat je niet had ingepakt en de dome temperatuur over een lange periode van de sessie onder de 110C lag is 9,5 uur eigenlijk nog wel snel.
Dat vond/vind ik ook... De Q is over de gehele periode niet ontzettend heet geweest. In het begin nog wat schommelingen maar later eigenlijk niet. Dus waar het aan ligt??
RedFox zei:Tenzij je thermometer toch niet goed gecalibreerd was en je in feite een hogere temp had dan je dacht, maar dan nog....Smokey89 zei:RedFox zei:Omdat je niet had ingepakt en de dome temperatuur over een lange periode van de sessie onder de 110C lag is 9,5 uur eigenlijk nog wel snel.
Dat vond/vind ik ook... De Q is over de gehele periode niet ontzettend heet geweest. In het begin nog wat schommelingen maar later eigenlijk niet. Dus waar het aan ligt??