BasBQ
Beef en Steak

Eerste proto Fan behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is de fan van de Bbq guru. Aangezien ik geen lasnaden wil (teveel werk en kromtrekken) zal waterdicht maken een probleem zijn. Je kan wel met kit o.i.d aan de gang gaan, maar ik heb gekeken naar weinig werk en toch functioneel.
 
Over de trekontlasting, ik heb simpelweg een gaatje geboord waar ik de kabel met een tiewrap op de behuizing fixeer, normaal zou ik een foto tonen maar die durf ik hier niet meer te tonen  :D
 
Hiervoor heb ik de Cyber Q gehad, wanneer je alles netjes weg werkt en met beleid behandel zal een trekontlasting in mijn ogen niet nodig zijn. Maar kan nooit kwaad om daar iets voor te verzinnen. Iets in de vorm van bv een connector zoals al eerder is vermeld.
 
Bij de fan die ik in gebruik heb zitten de twee dunne draden op de print gesoldeerd, als je deze gaat verlengen met een losse draad en je hebt geen trek ontlasting dan sta je vroeger of later met een fan die het niet doet. Ik ga echt wel voorzichtig met dit soort spulletjes om, maar had tot twee keer toe een niet werkende fan. Dus daarom pragmatisch een gaatje geboord en probleem opgelost ;)
 
Vooruit  :blush:
20130921-_MG_9743.jpg
 
Niks mis mee toch, mooie oplossing zo. Gisteren nog even het net afgestruind opzoek naar dit merk Fan maar ik kom helaas maar weinig tegen.
 
Ropeti zei:
Niks mis mee toch, mooie oplossing zo. Gisteren nog even het net afgestruind opzoek naar dit merk Fan maar ik kom helaas maar weinig tegen.
Google is your best friend http://www.skywalkingelectronics.com/index.php?main_page=product_info&products_id=210 zoiets..?
Maar om het nu rechtstreeks in China te bestellen??
Maar ik kan eens kijken bij een oud project van mij, een kast om bloedplasma in op te warmen :)
Daar hebben we ook een 12v fan gebruikt, misschien kan die leverancier wel wat, moet even de DVD terug zien te vinden.

Edit: Ep was me voor!!
 
Een collectieve bestelling zou mooi zijn, ??n type fan en de behuizing daar op aanpassen.
 
Die fan van DX heb ik ook besteld. Arriveert eerdaags.
 
structor zei:
Ik ga het weekend eens het animo draadje door
Ik sluit me aan bij zo'n fan alvast Emiel.
 
Universele fan lijkt me een goed plan, ik doe mee.
 
Frits zei:
Universele fan lijkt me een goed plan, ik doe mee.
Na de inschrijving voor de injector dan die voor de fan!
Wellicht een goed voornemen voor 2014: "Genootschaps Gadget van de maand" , iedere maand een ander "wannahave"  :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan