BasBQ
Beef en Steak

Eerste proto Fan behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.
 

ropeti

Kooltjesharker
Berichten
195
Hierbij de eerste proto van de Fan behuizing, de kop zal ik iets meer kunnen verplaatsen zodat hij wat meer gecentreerd zit t.o.z van de fan.
Wanneer de heren moderators (en als er voldoende belangstelling is) dit goedkeuren, kan ik is kijken wat de behuizing tegen kostprijs moet kosten. Helaas kan ik alleen maar het plaatwerk leveren, en zal de schuif er iets anders uit komen te zien.

Grt,

Robert



Hier dus de kop wat meer centreren

 
Gaaf!!
Kan deze op een kogelkraan (UDS) aangesloten worden?
 
Dat is een hele mooi behuizing! Ben benieuwd naar de kosten :)

Jammer dat hij niet op mijn ton zou passen. Daar is die behuizing te mooi voor =))
 
Ceriel zei:
en wederom een knap staaltje werk!! :D

Een knap roestvast-staaltje werk zul je bedoelen ;)
 
Ik vind hem heel erg mooi geworden!
 
Erg mooi gemaakt!

Zou je het varken niet nog wat groter maken en beter centreren met de fan? Ik vraag me namelijk af of de fan nu niet teveel geblokkeerd wordt.
 
Heb nog geen zelfbouw-controller maar deze is zo mooi dat je mij weer tot de afnemers mag rekenen straks :D
 
Prachtig en een beetje jaloers. :blush:
 
Nosmo zei:
Zou je het varken niet nog wat groter maken en beter centreren met de fan? Ik vraag me namelijk af of de fan nu niet teveel geblokkeerd wordt.
@Nosmo: zie eerste regel :)

@Robert:
heel mooi! Heb je ook een detailfoto van de aansluiting/ schuif?
Als je de moertjes vervangt door dopmoertjes is die helemaal af, wat een beauty is dit!
Heb je nog rekening gehouden met een trekontlasting voor de kabel?
 
Welke fan heb je gebruikt, wat zijn de (binnen) maten? Zo te zien zijn de hoeken redelijk rond, kan je een foto van de zijkant maken zodat we de passing van de fan kunnen zien?

Er is zo te zien weinig ruimte (~5mm) tussen fan en rand van de behuizing. Persoonlijk zou ik een iets grotere behuizing willen om er een zijkant in te maken waar een stekker en eventueel een schakelaar in past. Is dat ook mogelijk?
 
BertM zei:
Nosmo zei:
Zou je het varken niet nog wat groter maken en beter centreren met de fan? Ik vraag me namelijk af of de fan nu niet teveel geblokkeerd wordt.
@Nosmo: zie eerste regel :)

Ik dacht dat hij de gedraaide bus bedoelde met kop, een varken heeft toch een hoofd? :-/
 
En nog wat meer detail foto's. Wat binnen de mogelijkheden ligt kan worden aangepast, mocht het wat worden dan moet het wel een standaard type worden waar de meesten het mee eens zijn.














 
Dit is inderdaad prachtig. Alleen de zijkanten zijn open dus in de regen een issue? Ik weet niet hoe dat bij de bbqguru zit? En hoe gaat de kabel aansluiting plaats vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan