Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan toch geen kwaad om de kruiden wat langer in te laten trekken?! Op de dag zelf ook prima, maar ik zie geen nadelen als je dat de dag ervoor doet.Heerlijk Buuk
Heb toevallig gisteren nog heerlijke ribs gehad van de Bbq.
Ik heb wel 1 vraag aan je?
Waarom zet je je spareribs een dag van te voren in de rub ? Ik zelf haal ze meestal 1 uur van te voren uit de koelkast, ontvlies ze en smeer er vervolgens wat mosterd op en rub ze dan. Scheelt weer plaats in de koeling en doet niks af aan de smaak van de sparerib als je die op de dag zelf rub![]()
Het kan zeker geen kwaad Lennart. Ik zelf doe het nooit.Kan toch geen kwaad om de kruiden wat langer in te laten trekken?! Op de dag zelf ook prima, maar ik zie geen nadelen als je dat de dag ervoor doet.
3 ?Ik ben in de gelukkige situatie dat ik 3 koelkasten heb![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen! Das bij ons niet andersEn anders staan al die speciaaltjes zo alleen in de koelkast.
Ik weet wel dat zout vocht onttrekt aan vlees. Dat heb ik zelf al als ik ze een uur in de rub zet.Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij is zout het enige van de hele rub welke daadwerkelijk verder het vlees intrekt.