P
Phil91
Gast
Hallo allen,
Ook ik ga het eindelijk eens doen; het bereiden van een pulled pork.
Na weken (misschien wel maanden) jaloers naar alle verslagen gekeken te hebben, heb ik vorige week m'n grote mond open getrokken naar vrienden en gezegd dat ik morgen pulled pork zal maken.
Ik zal het wedstrijdrecept van Noskos aanhouden, heb alleen de BBQ-saus niet maar heb een Pulled Pork BBQ saus van Apollo gehaald bij de Sligro. Ik zal uiteraard proberen om het hele proces vast te leggen met foto's.
Ik moet alleen wel ??n ding opbiechten... Ik BBQ op een gasweber.
Voor degene die nog lezen, bedankt voor jullie vertrouwen!
Ik heb al eerder spareribs gemaakt volgens de 3-2-1 methode en die waren ook verrukkelijk, ik voorzie dus geen problemen m.b.t. mijn Weber Spirit.
Ik heb een procureur van 2,7 kg gehaald, is dat wel genoeg voor broodjes voor 10 personen? :-/
Ook ik ga het eindelijk eens doen; het bereiden van een pulled pork.
Na weken (misschien wel maanden) jaloers naar alle verslagen gekeken te hebben, heb ik vorige week m'n grote mond open getrokken naar vrienden en gezegd dat ik morgen pulled pork zal maken.
Ik zal het wedstrijdrecept van Noskos aanhouden, heb alleen de BBQ-saus niet maar heb een Pulled Pork BBQ saus van Apollo gehaald bij de Sligro. Ik zal uiteraard proberen om het hele proces vast te leggen met foto's.
Ik moet alleen wel ??n ding opbiechten... Ik BBQ op een gasweber.
Voor degene die nog lezen, bedankt voor jullie vertrouwen!

Ik heb een procureur van 2,7 kg gehaald, is dat wel genoeg voor broodjes voor 10 personen? :-/