BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer pp

 

Rebbelralph

Vuurmaker
Berichten
96
Nou het was eindelijk zo ver om een keer Pulled pork te maken.
Na eerst het vlees mooi getrimd te hebben heb ik het recept van noskos aangehouden.
3093f8f195431dd472a60e7b3a0411e9_zps64e4fb9a.jpg


91a7e18a7603032ea4c4d5968096ddff_zps598f42f7.jpg


Daarna een nachtje in de ijskast. De volgende dag al vroeg de wsm aangemaakt en mijn digiq ingesteld en t wachten is begonnen. Hoewel het weer hier verschrikkelijk was hield mijn digiq mijn WSM mooi op temperatuur wat een super ding is dat. Eind van de middag was het wachten wat is dat toch lekker z'n broodje pp.

571bea84506d4a396e01b6ad142279fa_zps16220076.jpg


177fb524c118df4abaa801f42ee659fd_zpsb7e3f15e.jpg
 
Oh zie net dat r een stukje tekst verdwenen is haha
 
Ralph dat ziet er heerlijk uit, gefeliciteerd met je knorretje.
 
Gefeli met je knor!
 
Goed bezig Ralph, Leuk he PP maken  ;)
 
Gefeliciteerd met je knor. Ik ga er dinsdag voor.
 
Congrats met je knor!! :p
 
Gefeliciteerd met je knorretje dat is een lekker bakje vlees.
 
Het ziet er heerlijk uit.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Ziet er goed uit! Gefeli met je knor!
 
uipko zei:
Ziet er goed uit! Ik ga vrijdag voor het eerst PP maken op de ots47 met HM4, toch wel een beetje spannend ???
Had jij al ergens een foto van je ots met hm gepost? Ik ben nieuwsgierig (zo nee zou je daar eens een draadje in diy aan willen besteden pretty please  ;D)
 
Gefeliciteerd met je knorremans! ziet er goed uit.
 
structor zei:
uipko zei:
Ziet er goed uit! Ik ga vrijdag voor het eerst PP maken op de ots47 met HM4, toch wel een beetje spannend ???
Had jij al ergens een foto van je ots met hm gepost? Ik ben nieuwsgierig (zo nee zou je daar eens een draadje in diy aan willen besteden pretty please  ;D)

Ik zal morgen tijdens de pp ook wat fototjes van de hele setup maken. Draadje over de HM staat op de todo lijst, misschien dat ik morgen tijdens het "wachten" wat tijd kan vinden om er een mooi verhaal over te schrijven.
 
Gefeliciteerd met je varkentje!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan