BasBQ
Beef en Steak

Eerste keer moinkballs op locatie.

  • Onderwerp starter Petrolhead Tom
  • Startdatum
P

Petrolhead Tom

Gast
Gezien de Weber Go Anywhere meegaat op de road trip naar de Noordkaap leek het mij wel verstandig om even te oefenen met BBQ-en in het wild. Gisteren was het dus tijd voor de generale repetitie. Uiteraard ging het perfect. Een paar kooltjes aan. Op een paar koude kolen gegooid en de moinkballs erop. Een uurtje wachten en na drie kwartier wat Sweet baby Rays' saus erover en klaar! Geniale maaltijd! :D Vervolgens de kolen weer in de starter gegooid met de tang en de kranten die ik heb gebruikt bij het schoonmaken erbij. Alles voor elkaar en in een paar minuten klaar om op te ruimen!

Dat wordt dus perfect voor onderweg! :D

Plaatjes:
Wga op locatie testrun. by Petrolhead Tom, on Flickr

Wga op locatie testrun. by Petrolhead Tom, on Flickr

En het resultaat:
Wga op locatie testrun. by Petrolhead Tom, on Flickr

En ja, er gaat een fatsoenlijke fotocamera mee naar de Noordkaap.  :dance:  :mrgreen:
 
Heerlijke BBQ voor onderweg, die WGA! Het mooie is dat je 'm helemaal tot de nok toe kan vullen met rookhout en briketten, dus dan kun je gelijk lekker vooruit zonder dat het extra ruimte kost. Er past nog best veel spul in dat vierkante bakkie.
 
Folietje onder in de bak en schoonmaken is nog makkelijker!
 
Perfecte locatie voor een bbq sessie.
 
noskos zei:
Folietje onder in de bak en schoonmaken is nog makkelijker!
Daarom vond ik het zo prettig om een testrun te doen. Dat folie plaatsen ga ik daarom ook zeker doen. Dat gaat een aanzienlijke hoeveelheid schoonmaakwerk schelen.

Wat een heerlijke BBQ! Ik heb de 57cm ketel niet meer aangehad sinds ik deze heb. :D
 
is een heel fijn ding, je had me best uit mogen nodigen
 
En het lijkt ook best wel op de Noordkaap, daar is per slot van rekening ook water :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan