Nog nieuw in de bbq wereld, maar dit forum bied een berg aan inspiratie dus afgelopen vrijdag maar een beetje gaan experimenteren, met als hoofddoel: MOINK balls
naar het Recept van Noskos
Daarnaast ook wat andere probeersels gemaakt: Bierworst van Noskos
Loaded potato skins van Nosmo
en wat gegrilde courgette en steaks omdat het kan
Zonder foto's is het niet gebeurt dus ik heb geprobeerd een zo volledig mogelijk verslag te maken:
De ingredienten:
Mixen
Let's get ready to roll
Balletjes
het begint wat te worden
Begin met de bierworsten en de loaded potato's
toen de worsten klaar waren, de ballen erop en even wat steaks snel op het directe deel, je moet toch wat tussendoor eten
(misschien iets te vol geladen, ik was iets te enthousiast)
Lekker roken, omdat het kan
Bijna klaar, ik had er alleen iets meer saus over heen moeten doen, als ik het vergelijk met het recept en andere foto's hier
Smaakt wel goed
Prima rookringetje voor de eerste keer dacht ik
Nou voor de eerste keer een geslaagde probeer middag, ik mag zeker nog wel werken aan mijn timing en misschien wat minder tegelijk willen maar de gerechten waren heerlijk Noskos en Nosmo, zeer bedankt. De bierworsten waren favoriet bij mijn vriendin dus ik mag vaker spelen in de tuin
oh jah en ik moet misschien wat betere briketten dan het standaard merk van de coop halen
naar het Recept van Noskos
Daarnaast ook wat andere probeersels gemaakt: Bierworst van Noskos
Loaded potato skins van Nosmo
en wat gegrilde courgette en steaks omdat het kan
Zonder foto's is het niet gebeurt dus ik heb geprobeerd een zo volledig mogelijk verslag te maken:
De ingredienten:

Mixen

Let's get ready to roll

Balletjes

het begint wat te worden

Begin met de bierworsten en de loaded potato's

toen de worsten klaar waren, de ballen erop en even wat steaks snel op het directe deel, je moet toch wat tussendoor eten
(misschien iets te vol geladen, ik was iets te enthousiast)

Lekker roken, omdat het kan

Bijna klaar, ik had er alleen iets meer saus over heen moeten doen, als ik het vergelijk met het recept en andere foto's hier

Smaakt wel goed

Prima rookringetje voor de eerste keer dacht ik

Nou voor de eerste keer een geslaagde probeer middag, ik mag zeker nog wel werken aan mijn timing en misschien wat minder tegelijk willen maar de gerechten waren heerlijk Noskos en Nosmo, zeer bedankt. De bierworsten waren favoriet bij mijn vriendin dus ik mag vaker spelen in de tuin