Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat heeft met de draad van het vlees te maken toch? Omdat een hele brisket eigenlijk uit 2 losse spieren bestaat? Ik ben het wel tegen gekomen, maar het ging me voor nu te ver om dat helemaal uit te zoeken. Bedankt voor de tip! Mooi excuus om het nog een keer te proberenZiet er mooi uit. Zeker behelpen op zo’n vakantie adresje. Was het een whole packer (flat and point)? Dan zou je de volgende keer bij het snijden wat anders kunnen proberen. Bij de punt (ja verwarrend) van de flat beginnen en zodra je de point nadert het vlees een kwartslag naar je toe draaien. Zodat je als het ware in het vlees kijkt (snijplank naar je toe). Vervolgens door midden en beide kanten snijden. Wordt ook uitgebreid beschreven in het boek van Aaron Franklin. Deze manier bevalt mij het beste.
Klopt helemaal. Twee verschillende spieren. We zijn altijd op zoek naar excuses om nog een keer brisket te maken . Zie plaatjes t.a.v. snijden.Dat heeft met de draad van het vlees te maken toch? Omdat een hele brisket eigenlijk uit 2 losse spieren bestaat? Ik ben het wel tegen gekomen, maar het ging me voor nu te ver om dat helemaal uit te zoeken. Bedankt voor de tip! Mooi excuus om het nog een keer te proberen
Klopt helemaal. Twee verschillende spieren. We zijn altijd op zoek naar excuses om nog een keer brisket te maken . Zie plaatjes t.a.v. snijden.