Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou geef mij maar iedere dag brisket hoor, ontbijt lunch en diner graagIk ben zeer benieuwd naar het eindresultaat... En of jullie aan het einde van de avond Brisket mensen zijn, of juist niet...
Chapeau. Die van mij is ook goed gelukt. Pssst en wat vond het bezoek?Nou geef mij maar iedere dag brisket hoor, ontbijt lunch en diner graag
Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Heb je foto’s?Nou geef mij maar iedere dag brisket hoor, ontbijt lunch en diner graag
Ja ik zag het, die was ook niet mis hoor. Het bezoek was er helemaal weg van. Zelfs de kleine van net een jaar zat te kraaien van plezier in zijn kinderstoel.Chapeau. Die van mij is ook goed gelukt. Pssst en wat vond het bezoek?
Die staan helemaal bovenin. Ik heb steeds het topic bijgewerkt IPV in berichtjes te zetten.Heb je foto’s?
Een hele mooie whole packer Brisket.
Gefeliciteerd met je koetje
Nee niet geïnjecteerd oid. Gewoon vooraf peper zout en koffie erop (verhouding 4:2:1) en vier chunks rookhout.Had jij de brisket nog geïnjecteerd?
Hij ziet er lekker sappig uit zeg, ik ben onderweg om de restjes te komen halen
Wanneer je het van de bbq afhaalt even uitlaten wasemen. Weer in butcher paper of aluminiumfolie handdoeken er om heen en in een koelbox. Blijft uren goed. Bijv. Aaron Franklin raadt ook aan het te laten terug koelen tot 60-65 graden. Vorige week een run gedaan. Zeker 2,5 geduurd voordat temp richting de 65-60 ging. Succes!Ben wel benieuwd als je het vlees in de koeler doet om te rusten en je hebt het ruim van te voren klaar, kan je het het dan weer opwarmen of eten jullie het dan op de temperatuur zoals het is?
Ik weet dat het lang warm blijft maar mijn eerste Brisket was niet op tijd klaar dus de volgende wil ik al heel vroeg gaan (5-6 uur) gaan maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
wow, dat ziet er mooi uit.Nee niet geïnjecteerd oid. Gewoon vooraf peper zout en koffie erop (verhouding 4:2:1) en vier chunks rookhout.
Ik heb geen koelbox, dus ik heb folie, handdoeken en BeefenSteak tas gedaan. Die was na een uurtje of 3 nog wel redelijk warm maar ik hem hem in de folie even in de oven gestopt op een graadje of 140. En na het snijden in een warme ovenschaal gelegd, dat scheelt ook een hoop.Ben wel benieuwd als je het vlees in de koeler doet om te rusten en je hebt het ruim van te voren klaar, kan je het het dan weer opwarmen of eten jullie het dan op de temperatuur zoals het is?
Ik weet dat het lang warm blijft maar mijn eerste Brisket was niet op tijd klaar dus de volgende wil ik al heel vroeg gaan (5-6 uur) gaan maken.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gewoon uit de zak met bonen die ook in de espressomachine gaan en dan mee malen met de peper. Maar gemalen koffie gaat ook prima hoor denk ik.wow, dat ziet er mooi uit.
Die koffie, gewoon koffie die je in een pak koopt bij de supermarkt bijvoorbeeld? of is dat een aparte koffie of iets (noobvraagje)