Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rocker zei:Is dit qua smaak nu vergelijkbaar met biltong (Zuid Afrika)?
Wordt biltong ook met hetzelfde vlees gemaakt voor zover je weet? Mijn schoonfamilie is daar namelijk gek op, en nemen elke keer weer een nieuwe voorraad mee uit ZABert zei:Rocker zei:Is dit qua smaak nu vergelijkbaar met biltong (Zuid Afrika)?
Dat hangt af van de kruiding. Het principe is wel hetzelfde. Het is wel iets waar je heel makkelijk je eigen smaak aan kunt geven.
Rocker zei:Wordt biltong ook met hetzelfde vlees gemaakt voor zover je weet? Mijn schoonfamilie is daar namelijk gek op, en nemen elke keer weer een nieuwe voorraad mee uit ZABert zei:Rocker zei:Is dit qua smaak nu vergelijkbaar met biltong (Zuid Afrika)?
Dat hangt af van de kruiding. Het principe is wel hetzelfde. Het is wel iets waar je heel makkelijk je eigen smaak aan kunt geven.
Nee hij had al een, dus dit is sowieso 2.RedFox zei:Rocker, je bbq2013 count loopt mogelijk achter? of was het paasbrood je eerste run dit jaar?
maussie1982 zei:Mijn 1ste gedachte bij het lezen was: " wat zonde van de kogelbiefstuk" maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het smaakt
maussie1982 zei:Mijn 1ste gedachte bij het lezen was: " wat zonde van de kogelbiefstuk" maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het smaakt
Mag het een onsje meer zijn??Bert zei:Tijdens een biefstukaktie koop ik meestal zo'n anderhalf tot twee duizend kilo