Beef en Steak

Eerste Kamado..

Kamado Jan62

Tondelzoeker
Van diverse maten Webers, en zelfs een Pulse 1000 (wat een hopeloos apparaat naar mijn ervaring en mening) de stap genomen naar een Kamado. Vriendin wilde een rode..
Ok, dat kan. Gelukkig is daar een leuke en volgens recensies en vergelijkingen goede te koop. Kamado Joe dus.
Even wat ingelezen en na wat heen en weer dubben gekozen voor de Classic 3.
Even slikken qua prijs, maar ik vind het onderstel en de bijbehorende extra’s zoals de slow roller net even wat interessanter dan de 2.
Staat net afgeleverd in de tuinkamer te wachten op schoonzoon en vriend om het mormel op het onderstel te zetten.
Voorlopig even geduld dus. Gelukkig waren de bezorgers zo vriendelijk om het pakket achterom te brengen zodat we het droog konden neerzetten.
Niet de bedoeling dat die daar blijft staan. Ik ga een bescheiden afdakje en werkblad maken waar ik de Joe in kan rijden zodat die iets beter beschermd staat. En hopelijk de kok ook..

Alvast een voorproefje.

567E05BF-6F2A-4051-A7E7-AF349C58FF88.jpeg

Wordt uiteraard vervolgd in een ander draadje.

Mvrgrt,

Jan

B042D23D-6093-445E-9A09-27096FA919CF.jpeg

D8A95F8C-B8D9-4788-85D9-E92D3A182839.jpeg

B0C38888-150F-47A6-97C0-AA0D21F71BCA.jpeg

Welkom en goede keuze (y)
Alvast veel plezier ermee!

Welkom bij het genootschap en geniet van je nieuwe kamado :)

Welkom!

Veel plezier met je kamado.

Welkom hier! Blijft genieten zo`n mooie rooie.

Welkom. Veel plezier met je "mormel".

welkom hier
en wat een geweldige tuinkamer heb je.

Welkom ,veel plezier met je Q

Welkom, Ik had gewild dat mijn vrouw had gezegd ik wil een rooie bij de aanschaf van een kamado.
Is niet helemaal eerlijk want ze heeft het wel eens gezegd toen ik een Goldwing Gl1800 wilde hebben.

Welkom, Ik had gewild dat mijn vrouw had gezegd ik wil een rooie bij de aanschaf van een kamado.
Is niet helemaal eerlijk want ze heeft het wel eens gezegd toen ik een Goldwing Gl1800 wilde hebben.
Rest er mij de vraag waarom je een Goldwing wilde hebben :D Ging je frisco’s gaan verkopen?:p

Ff serieus. Is het een rode wing geworden toen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan