BasBQ
Beef en Steak

Eerste Beercan Chicken

@ EHH, een tokkie krijg je als je Beercan Chicken maakt, Knorretje voor Pulled Pork en de koei als je Brisket doet. Geen oud werk en graag een duidelijk verslag met het vlees ook daadwerkelijk op de BBQ e.d. ;)
 
Gefeliciteerd! Ziet er zeer goed en smakelijk uit. Heb zelf ook altijd problemen met aardappels, leg ze zelf dik anderhalf uur er op vaak
 
Mooi kippie van harte met je tokkie.
 
Gefeliciteerd met je tokkie! Kippetje ziet er heerlijk uit, toen ik voor het eerst een BCC proefde ging er een wereld voor mij open ;)
 
zijn ook hier helemaal favoriet  :)
 
Die kip gaat zeker herhaald worden. Oudste zoonlief was er niet, dus die moet het ook nog een keer proeven. Narigheid!  :p
 
Hoi, ben nieuw hier. Even wat idee?n opdoen. Ik ben zoek naar een geschikte thermometer. Wat voor thermometer gebruik je?
 
@Ram?n, voor die vraag mag je en apart draadje openen in materiaal. Dit draadje is voor de beercan chicken van Edwin, daarbij is het al een oud draadje waar je op reageert ;)

Door je vraag in een apart draadje te stellen is hij later ook makkelijker te vinden door anderen die daar dan weer hun voordeel mee kunnen doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan