Beef en Steak

Eerste BCC, pag 2

Marcel1973

Stoker
Dag mede-genootschappers,

Met dank voor toevoegen aan het genootschap, stel ik me gelijk voor.

Mijn naam is Marcel, 41 jaar en gelukkig getrouwd. Woont in Rosmalen NB en gebruikt de bbq voor bereiding van de "standaard slagerpreparaten", maar ook voor de zgn kookexperimenten. In ca. 2007 serieuzer aan de slag en begonnen met de Weber OT47 en thans in bezit van een Weber Mastertouch GBS 57.

De GBS zit nog in de doos en gaat er dit jaar uit. Dat wordt waarschijnlijk genieten. Komende maand zal ik achter een aantal GBS accessoires aan gaan, dus als iemand nog tips heeft van niet te missen acc. dan hoor ik dat graag.

Daar waar ik iemand kan helpen met kennis ed. zal ik dat niet nalaten. Hoop dat ik van de tips hier, nog meer opsteek.

Welkom hier Marcel!
Van de GBS ga je zeker veel plezier hebben, wat accessoires betreft gebruik ik alleen het gietijzeren rooster (soms). Je zou de pizzasteen kunnen aanschaffen, al is deze gelijk aan aan de normale pizzasteen. Het enige verschil is de houder en de prijs....
De andere zijn wel leuk om in de kast te hebben, maar ik denk dat ze weinig gebruikt gaan worden....

Welkom!!

Van harte welkom hier Marcel!!

welkom

Hoi Marcel, welkom bij het BBQ Genootschap

hoi Marcel,
welkom bij dit edele genootschap

Dank voor dit warme welkom! Voel me nu al thuis.
Vwb de acc, kan me voorstellen dat je naast pizzasteen en gietijzer, ook de gevogeltestomer gebruikt. Beide maar eens op het lijstje zetten. ;)

Hoi Marcel, veel plezier en inspiratie hier!

misschien eerst maar eens uitpakken en vuilmaken dan pas weer wat nieuws kopen! ;-)

Hoi Marcel welkom hier

De oude OT47 is schoongemaakt en ook alweer verkocht. Hij heeft z'n laatste dienst gedraaid.
Zojuist de GBS uitgepakt en in elkaar gezet. Erg lachen, dacht ik dat ik met de actie van de Intratuin al over de sear grate beschikte... niet dus... Dan eerst maar eens zo proberen.

Dit weekend maar eens proberen  <:-P

Jammer dat je in Rosmalen woont. Ik heb hier een seargrate liggen en doe daar niks mee.

Terug
Bovenaan Onderaan