T
Thor
Gast
...neem ik de moeite om foto's te posten.
Vaak vergeet ik ze te maken. Even zo vaak vergeet ik ze hier te posten. Terwijl ik ze dan wel op Facebook zet...
Maar wanneer ik dan mijn eigen berichten eens terug kijk, denk ik; " maakt die vent wel eens wat, of leest ie hier alleen maar? "
Dus maar weer eens een update van de afgelopen maanden. Het is een beetje alles wat, dus H&F en L&S, maar in elk geval steeds heerlijk gegeten...
Picanha met courgette / Broccoli boompjes:
Perzikhelften voor een toetje met ijs:
Buikribben opgerold ivm beperkte ruimte op het rooster:
Cevapcici van de WGA:
Burgers met brie en veldsla, gevulde bol courgette en friet:
Kipfiletjes met brie en spek van de WGA:
En dit weekend een 4,2kg Picnic voor PP. Eerst in de rub:
Vrijdagavond 22.45 op de ProQ:
En roken zal ie:
'S nachts 2x mijn bed uit geweest om te checken. Zinloos, want eenmaal goed afgesteld verloopt de ProQ niet of nauwelijks:
'S ochtends om 11.00 zaten we op een kern van 75 C en lag de Picnic er lekker bij:
Vanaf dat moment regelmatig gesprayd met een mix van appelsap en whiskey. Heel langzaam kroop de temperatuur omhoog tot om 16.23 eindelijk:
Daarna in de folie tot de tijd van het pullen daar is:
Verdeeld over een portie voor zaterdag en een voor zondag:
Met het uiteindelijke resultaat:
Niet helemaal, want het definitieve eindresultaat was dat alles op was.
Verder had ik zondag nog iets leuks (en lekker) in de vorm van een hybrid tussen MOINKs en gevulde paprika, maar die moet ik binnenkort maar opnieuw laten gebeuren. En ik had mezelf nog zo voorgenomen ze deze keer vooral w?l op de foto te zetten...
Nou ja, het was me weer een waar genoegen
Vaak vergeet ik ze te maken. Even zo vaak vergeet ik ze hier te posten. Terwijl ik ze dan wel op Facebook zet...
Maar wanneer ik dan mijn eigen berichten eens terug kijk, denk ik; " maakt die vent wel eens wat, of leest ie hier alleen maar? "
Dus maar weer eens een update van de afgelopen maanden. Het is een beetje alles wat, dus H&F en L&S, maar in elk geval steeds heerlijk gegeten...
Picanha met courgette / Broccoli boompjes:

Perzikhelften voor een toetje met ijs:

Buikribben opgerold ivm beperkte ruimte op het rooster:

Cevapcici van de WGA:

Burgers met brie en veldsla, gevulde bol courgette en friet:

Kipfiletjes met brie en spek van de WGA:

En dit weekend een 4,2kg Picnic voor PP. Eerst in de rub:

Vrijdagavond 22.45 op de ProQ:

En roken zal ie:

'S nachts 2x mijn bed uit geweest om te checken. Zinloos, want eenmaal goed afgesteld verloopt de ProQ niet of nauwelijks:

'S ochtends om 11.00 zaten we op een kern van 75 C en lag de Picnic er lekker bij:

Vanaf dat moment regelmatig gesprayd met een mix van appelsap en whiskey. Heel langzaam kroop de temperatuur omhoog tot om 16.23 eindelijk:

Daarna in de folie tot de tijd van het pullen daar is:

Verdeeld over een portie voor zaterdag en een voor zondag:

Met het uiteindelijke resultaat:

Niet helemaal, want het definitieve eindresultaat was dat alles op was.
Verder had ik zondag nog iets leuks (en lekker) in de vorm van een hybrid tussen MOINKs en gevulde paprika, maar die moet ik binnenkort maar opnieuw laten gebeuren. En ik had mezelf nog zo voorgenomen ze deze keer vooral w?l op de foto te zetten...
Nou ja, het was me weer een waar genoegen