BasBQ
Beef en Steak

Een tweede handsje.

 
 
 

riona

Gemarineerd
Berichten
1.913
Ik heb deze tweede hands gekocht maar ben er erg blij mee.

008dck.jpg


Ik heb hem aan mijn vrouw gegeven voor haar verjaardag,nu heeft ze mij gevraagd of ik hem voor haar in gebruik wil nemen en heb besloten me op te offeren.
Hij moet nog wel wat op geknapt worden.
 
Gefeliciteerd met je eitje!
 
Wat een schatje, waar heb je die vandaan dan?
 
Uit Haarlem iemand van het anderre forum bood hem aan.
 
Goeie aankoop, ik denk dat ik mevr. Nosmo maar een Primo voor haar verjaardag ga geven ;)
 
wat is nou het voordeel van een ei of een weber ?
 
Een keramische BBQ houd de warmte beter vast en is daarom zuiniger met brandstof, het temperatuur bereik is groter en de temperatuur is eenvoudiger stabiel te houden.

Verder zal een ei niet omwaaien als het stormt. ;)
 
Zit je het nou voor jezelf alvast goed te praten Piet? ;)
 
noskos zei:
Zit je het nou voor jezelf alvast goed te praten Piet? ;)

Welnee, hoe kom je daar nou bij? ::)
 
Ron gefeliciteerd met de kleine.

Kloenie, een Weber is wel prettiger geprijsd ;)
 
Maar dat weerhoud me er niet van om een BGE aan te schaffen. Ik heb een een hekel aan Gerard777 omdat hij zo'n ding aan me heeft geleend. Nu wil ik er zelf ook ??n :(
 
Snap dat die at duurder is...
Maar als ik de smaak te pakken krijg en dit is dan een goede keus zal ik het niet laten :D
 
Gefeliciteerd met je aanwinst, als mijn Webers over 25 doorgeroest zijn  :p zal ik hier ook eens over na gaan denken...
 
Boldeagle zei:
Gefeliciteerd met je aanwinst, als mijn Webers over 25 doorgeroest zijn  :p zal ik hier ook eens over na gaan denken...
Als je tot die tijd elke maand een klein beetje geld opzij legt, kun je dan ook gelijk een XL bestellen. Dat is een fijn idee ;)
 
mooi kado Ron, ga je denk ik heel erg veel plezier van hebben, of beter de kaartclub  :D  ;)
 
Mevr. Nosmo zei:
Nosmo zei:
Goeie aankoop, ik denk dat ik mevr. Nosmo maar een Primo voor haar verjaardag ga geven ;)

Denk niet dat Mevr.Nosmo dat wil hebben.

echt niet? ik denk het nl ook  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan