Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frits zei:De mastertouch heeft de deksel tuck away (heel handig) het gourmet rooster met de mogelijkheid tot vel gadgets en een handvat waar je twee gereedschappen aan kan hangen.
Voor mij werken briketten het beste in een kogel bbq, vooral de kokos die geven bijna geen rook. Voor rooksmaak gebruik ik rookhout
Kokos briketten kan je goed kopen bij de Colruyt in Belgie, nog geen 14 euro per doos van 10 kilo.
Ik gebruik meestal een volle weber starter (2,5 kilo) daar kan je een goede drie uur mee aan de gang.
Goede lashanschoenen zijn goud waard en ze zijn niet eens duur.
Nosmo zei:Niet twijfelen over de dekselhouder, ik heb er ook een aan mijn Webert en die is reuze handig, je krijgt er trouwens ook het gourmet rooster bij voor dat geld. Lijkt mij geen slechte deal, maar ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk.
riona zei:Zie je nou wel dat je alle antwoorden hier kan vinden.
maroc zei:Ik ben ook een aantal weken geleden voor de mastertouch gegaan, geen moment spijt van gehad tis echt een super Q.
wat betreft de starter, de goedkope starters als die van de aldi liggen tegenwoordig ook innmenig tuincentra.
Voor je het weet doe je dingen die je voor je zelf niet mogelijk had geacht.
Gerard777 zei:noskos zei:Ik stook een halve zak houtskool op in mijn ei en dan heb ik in de tussentijd de as niet weg geharkt uit de onderkant. Dus veel as van houtskool?!?
Plus 1. Hangt gewoon af van de kwaliteit. Ik heb nu de kokosbriketten uit de ?0,50 cent per kg aanbieding en die geven me een potje as.... Dus ook kokos is verdeeld in categorieen
Kijk, hier ga ik helemaal mee akkoord.Frits zei:Zelf houd ik van schone roosters, daarvoor verwijder ik het rooster van de barbecue als ik klaar ben en als het rooster is afgekoeld maak ik het rooster schoon met een RVS pannenspons (5 minuten werk).
noskos zei:2. Ik maak mijn barbecue de eerstvolgende sessie schoon, dan stook ik hem op en als het vet van de vorige keer verkoold is gaat de borstel er overheen en daarna een doekje.