Beef en Steak

Een flinke verzameling lekker plaatjes

Sabine

Stoker
Al zeg ik het zelf 😉
De laatste weken vanalles gemaakt op de Q maar ja om nou van iedere gerechtje een heel verslag te maken wil ik jullie niet aandoen ;-)
Heb alles verzameld en zal er in het kort bij zetten wat het is. Als je er inspiratie van krijgt en graag aanvullende info wilt dan laat het zeker weten!

Als eerste de koelkast ingedoken om te kijken wat er allemaal geschikt was om op de bbq te leggen; het resultaat padron pepers met olie en zout, speklapjes, gevulde portobello’s en een klein stukje Bavette met een restje cowboybutter.

IMG_8730.jpeg

Nog een “restjes-expeditie”; gerookte camembert met noten en appel in calvados (naar recept van de grill gusto girls), geroosterde watermeloen met feta en munt en kip spiesje (niet zelfgemaakt) met satesaus. Beetje een rare combinatie van gerechten maar was allemaal lekker.

IMG_8731.jpeg

IMG_8732.jpeg

Smash-burgers met gesmolten kaas op een brioche bolletje, gewoon lekker, niks meer aan doen!

IMG_8733.jpeg

Pork belly burned end steaks om mee te nemen naar een etentje/bbq; resultaat was top en voor ik met mijn ogen kon knipperen waren ze op 🤭

IMG_8734.jpeg

Pizza-avond, een traditie hier thuis. Om de beurt een pizza maken die we dan vervolgens samen opeten. Ik had alleen een uitdaging om de bbq heet genoeg te krijgen. Bleef nu op 250 graden hangen… kwam er de volgende dag achter dat de aspan wel heel vol zat, mogelijk was dat de boosdoener.

IMG_8735.jpeg

IMG_8736.jpeg

En dan tot slot op verzoek van oudste dochter die bovenstaand etentje had gemist nog een keer het buikspek, nu samen met lekker gemarineerde maïsribbetjes. Recept van eefsfood (IG)

IMG_8737.jpeg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan