Ik zeg koopziek....Frits zei:Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel .
Ik lach heel hard hier!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg koopziek....Frits zei:Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel .
Dominique zei:Ik zeg koopziek....Frits zei:Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel .
Ik lach heel hard hier!
Dominique zei:Ik zeg koopziek....Frits zei:Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel .
Ik lach heel hard hier!
Ja of over koken :-[ :-[Big-T zei:haha eigenlijk wel stoer. een groep stoere, volwassen mannen die praten over de beste aluminiumfolie
structor zei:Ik word wel eens meewarig aangekeken als ik enthousiast vertel over iets dat ik gemaakt heb. Haha vind ik dan ook wel weer leuk.
Ik heb net even gekeken.... Nee, toch een vrouw. Stoer? Hmm, daar kunnen we over discusieren, en volwassen pas over een jaar of 50.Big-T zei:haha eigenlijk wel stoer. een groep stoere, volwassen mannen die praten over de beste aluminiumfolie
Heavy duur dan, holymoly.... Ik wacht op de LidlFrits zei:De Reynolds heavy wrap kost bij de Amerikaanse winkel 5,95?.
RedFox zei:Bert, als die van Euro1,79 een dikte van 18 micron zijn, hoe dik zijn dan de rollen van Euro 2,49?
Big-T zei:de 2,49 is sowieso breder (volgens mij 40 ipv 30 cm). Ik weet niet of daar ook verschil in dikte in zit