BasBQ
Beef en Steak

Echte Amerikaanse heavy duty tinfoil

Frits zei:
Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel ;).
Ik zeg koopziek.... ;)
Ik lach heel hard hier!
 
Dominique zei:
Frits zei:
Zal straks even kijken bij de Amerikaanse winkel ;).
Ik zeg koopziek.... ;)
Ik lach heel hard hier!

Ik zeg kijken ;) kijken, kijken, niet kopen!

Ik gebruik gewoon de folie van de Makro, die is tenminste lekker breed, de dikte vind ik geen probleem.
 
haha eigenlijk wel stoer. een groep stoere, volwassen mannen die praten over de beste aluminiumfolie :p
 
Big-T zei:
haha eigenlijk wel stoer. een groep stoere, volwassen mannen die praten over de beste aluminiumfolie :p
Ja of over koken  :-[ :-[

Ik word wel eens meewarig aangekeken als ik enthousiast vertel over iets dat ik gemaakt heb. Haha vind ik dan ook wel weer leuk.
 
structor zei:
Ik word wel eens meewarig aangekeken als ik enthousiast vertel over iets dat ik gemaakt heb. Haha vind ik dan ook wel weer leuk.

Vreemd, ik juist hongerig  ;D

 
Big-T zei:
haha eigenlijk wel stoer. een groep stoere, volwassen mannen die praten over de beste aluminiumfolie :p
Ik heb net even gekeken.... Nee, toch een vrouw. Stoer? Hmm, daar kunnen we over discusieren, en volwassen pas over een jaar of 50. ;)
 
De Reynolds heavy wrap kost bij de Amerikaanse winkel 5,95?.
 
Dat is op zich geen slechte prijs Frits, hoeveel square feet zijn die rollen? Er zijn rollen van 45 sqft 150 sqft en ik geloof ook 200 sqft.
Ik heb per rol incl verzendkosten binnen USA zeg maar ca EUR 9 betaald, maar dat zijn dan wel 150 square feet.
Ze worden bij collega aangeleverd in USA die 17-03 naar NL zou komen, maar vandaag hebben we het plan omgedraaid en vlieg ik zelf de 13e mrt naar New York, dus de spullen die inmiddels bij mijn maatje liggen gaan nu met mijzelf naar nl (naast folie, ook BBQ boek en stalen deurtje voor WSM)
 
Frits zei:
De Reynolds heavy wrap kost bij de Amerikaanse winkel 5,95?.
Heavy duur dan, holymoly.... Ik wacht op de Lidl ;)
 
Bij de Lidl is de folie weer te koop. 1,79 voor een rolletje.
 
Oeps! ? 2,49 (1,79 was voor de dunne versie)
 
Ik heb net ook gehaald bij de Lidl.
1,79 voor 18 micron dikte
 
Bert, als die van Euro1,79 een dikte van 18 micron zijn, hoe dik zijn dan de rollen van Euro 2,49?
 
RedFox zei:
Bert, als die van Euro1,79 een dikte van 18 micron zijn, hoe dik zijn dan de rollen van Euro 2,49?

Ik heb maar 1 soort gezien
 
de 2,49 is sowieso breder (volgens mij 40 ipv 30 cm). Ik weet niet of daar ook verschil in dikte in zit
 
In de folder staat de BBQ-folie voor Euro 2,49 maar in de Lidl zelf zijn ze Euro 1,79.
44cm x 10m x 18 micron, vanochtend 12 rolletjes gescoord, kunnen we weer tijdje vooruit.
(de normale folie is 10 micron dik)
 
Ik heb net ook 10 rollen gehaald, binnen is binnen.
 
Hier ook 12 rollen voor 1,79 per stuk, kunnen we weer even vooruit! ;)
 
Big-T zei:
de 2,49 is sowieso breder (volgens mij 40 ipv 30 cm). Ik weet niet of daar ook verschil in dikte in zit
c1808207fe7b059b35cd3b99dfb1d20a.jpg


Dit is het. 44cm breed, 10 meter lang. 1,79 eu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan