BasBQ
Beef en Steak

Easterwood Ribs

 
 
 
 

richard0501

Gemarineerd
Berichten
1.552
Vandaag voor het eerst Easterwood ribs van Frits gemaakt, samen met coleslaw van Dominique en Aardapples van mezelf. Man man , was dat even smullen.


Eerst ribben geprepareerd, daarna lekker in de rub, en in de koeling voor een uur of 6, Coleslaw gemaakt.


1 1/2 uur op de bbq, wat extra Blend OHC pellets bij de branderpot gelegd , voor extra rook bij 160 graden. Na een uurtje de voorgekookte aardappeltjes met olijfolie, peper en zout, tijm en knoflook bijgeplaatst op het rooster.


Lekker "mobben" met de Easterwood ribs glaze.


Lekker, valt niet van het botje , maar vlees komt er goed af.
 
En weer een set pracht ribben!! :p
 
Het ziet er allemaal erg lekker uit, ook de aardappels. Hoe beviel de koolsla?
 
Die zien er goed uit Richard, en 'als het vlees er goed af komt maar niet van het bot valt ' zijn ze precies goed, bij 'fall of the bone' zijn ze te gaar.

@RKD als ik het goed lees heeft hij ze er anderhalf uur op de bbq gehad en toen nog een glaze erop dus in totaal 1 uur en 50 minuten
 
Frits zei:
Die zien er goed uit Richard, en 'als het vlees er goed af komt maar niet van het bot valt ' zijn ze precies goed, bij 'fall of the bone' zijn ze te gaar.

@RKD als ik het goed lees heeft hij ze er anderhalf uur op de bbq gehad en toen nog een glaze erop dus in totaal 1 uur en 50 minuten

Ik zie het nu ook.. helemaal overheen gelezen...  ::) thx

Ze zien er mooi uit hoor.
 
Mooi hoor. Feestmaal.

We ruiken de rookgeur hier en kunnen de specifieke smaak van het vlees proeven.
Mooi mooi.
 
dat is een hele mooie maaltijd geweest, had wel bij je aan willen schuiven  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan