BasBQ
Beef en Steak

Dynamiet staven

 

ContenteMens

Vuurmaker
Berichten
63
Ik zag afgelopen week op YouTube een video waarschijnlijk zoals zo vele van jullie over de dynamiet staven. Ik heb binnen kort een feestje en dacht dat ga ik eens proberen dus bij deze:

Gehaktstaven, uitgehold en gevuld met een eigen gemaakte curry saus (gepelde tomaten in saus, tomaten ketchup, appel cider azijn, bruine suiker, mosterd, siracha saus, honing, curry poeder, zout en peper) gevuld en ingesmeerd met deze saus en omwikkeld met bacon. 15min roken op eiken (150 graden) hierna grillen en een aantal keren aflakken.

Ik moet zeggen, boven verwachting lekker. Deze komen op tafel tijdens het feestje.

IMG-20220628-WA0004.jpg


IMG-20220628-WA0003.jpg


IMG-20220628-WA0002.jpg


IMG20220628181951.jpg


IMG20220628182334.jpg
 
Ziet er top uit. Gewoon picanto’s gekocht? En die aardappels zien er ook top uit? Meer info haha 😎😂
 
Die had ik nog niet gezien op het internet.

Gaan we ook een keer maken, ze zien er erg lekker uit.
 
Ziet er top uit. Gewoon picanto’s gekocht? En die aardappels zien er ook top uit? Meer info haha 😎😂
Gewoon gehaktstaven van Beckers, de aardappels zijn gevuld met crème fraiche peper, zout en baby rays Hickory saus met verste peterselie.
 
Ziet er heerlijk uit
 
Dat ziet er zeker lekker uit, ik had deze aflevering van Ralph ook nog niet gezien maar ga hem zeker kijken.
Dank voor het delen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan