Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat dacht ik ook, maar aangezien je ook DO’s heb van dik €100,- dacht ik, dag verschil zal toch ergens in moeten zitten?Gietijzer is gietijzer toch?
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Nee plastic zit er niet aan Frits. Is gewoon volledig gietijzer! Dus heb hem inderdaad maar gekochtIk heb zelf een petromax ook wat duurder maar geloof niet dat ze beter zijn als een windmill bijv. Of gewoon een c merk.
Zien er wel leuk uit met het symbool op de deksel
Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk
Op onze Le Creuset gietijzeren pot zit ook een vergelijkbare knop, weet niet hoe ze het doen maar die pot mag heet zijn maar toch kan je die knop blijven vastnemen.Wel even oppassen met die deksel.
Die knop ziet er te verleidelijk uit om zo zonder bescherming op te pakken... Maar ach, doe je maar 1 keer![]()
Het is natuurlijk wel een verschil of je de pot op het vuur zet, of in de oven/BBQ...Op onze Le Creuset gietijzeren pot zit ook een vergelijkbare knop, weet niet hoe ze het doen maar die pot mag heet zijn maar toch kan je die knop blijven vastnemen.