BasBQ
Beef en Steak

Drowned Chicken

 
 

Destino

Tondelzoeker
Berichten
13
Eindelijk mijn eerste keer van start met de Bastard.

”Beer can Chicken”. Althans dat was de inzet.

Nogmaals goed het filmpje van Dennis bekeken ( Thx Noskos 👏). En van start maar.

Nog geen noskos chicken kruiden in huis, dus maar een een eigen beer can chicken mengsel toegepast.

Alles ging uitstekend en volgens plan, tot het laatste moment…….

Een enorme pluim rook uit de Bastard en dus snel een check van wat er aan de hand was.

M’n kip was er klaar mee en lag achterover in de bbq te slapen met de resterende inhoud van het blikje bier in zijn pens. 😀😀😀. Dat had ik niet gezien in de youtube instructie van Noskos 😃.

Gelukkig viel de schade mee.

De kip smaakte perfect en m’n Bastard is van zijn maagdelijke witte binnenzijde af.

2 vliegen in één klap zullen we maar zeggen.

Inmiddels de chicken sitter ook maar aangeschaft om herhaling te voorkomen.

Op naar het volgende project.

Gr. Dennis

418EC41E-77C9-475F-A550-FFF7AC8C8942.jpeg


B263B81A-0A02-4080-88AC-E9587A2A4158.jpeg
 
Kippetje ziet er overigens goed uit hoor
 
Heel herkenbaar, welkom bij de tokkies!
 
Dat ovekomt de beste hoor 😂 Goed de pootjes als steun gebruiken. Maar dan nog is het mij ook weleens gebeurd, meer dan eens zelfs.
 
Gefeliciteerd met de sticker. Ik denk dat de meeste van ons dit wel een keer hebben gehad haha. Kippetje ziet er smakelijk uit :)
 
Kippetje had vast dorst gekregen in die hitte. Maar ziet er mooi gebruind uit 👍🏻

Misschien kijken naar een sitter met bak? Kan je lekker aardappels en groente in doen als het kippie zit
 
Haha, herkenbaar. Ik val ook wel eens om met genoeg bier in mijn pens.
Gefeliciteerd met je tokkie en je kippetje. Ondanks de valpartij ziet ze er prima uit!
 
Ik val ook altijd in slaap door bier en de warmte, je kan het je chickie ook niet kwalijk nemen natuurlijk. Ze is lekker opgeknapt gelukkig. Klein schoonheids slaapje zeg maar.
 
Lekker hoor. Hier misschien ook weer eens een keer doen..
En als de smaak goed was, dan vergeven we het kippetje het vallen wel toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan