Hey allen,
Aangezien de foto wedstrijd deze maand om burgers draait, leek het mij leuk om een keer mee te doen. Dit is de eerste keer dat ik mee doe en burgers maken, vind ik erg tof!
Ik heb deze burger al eerder gemaakt en de mix tussen een dikke patty en een smashburger is mij toen erg goed bevallen.
Het begint natuurlijk bij het kruiden van het rundergehakt.
Alle kruiden, ei, ui en paneermeel gemengd met onderstaand brouwsel als resultaat.
Vervolgens het gehakt met het brouwsel gemengd en vervolgens afgewogen. De dikkere burger rond de 150 gram en de bal voor de smashburger 90 gram.
Vervolgens de joe aangestoken en speksteen mee op laten warmen.
Eerst de broodjes en vervolgens de ui en spek bakken.
In de tussentijd ook de saus gemaakt met onderstaande ingrediënten.
Natuurlijk eerst de dikkere burger en vervolgens de smashburger.
Eindresultaat:
Hij was echt heeeerlijk! Nu even bedenken welke foto ik ga kiezen voor de wedstrijd.
Fijn weekend nog allemaal!
Aangezien de foto wedstrijd deze maand om burgers draait, leek het mij leuk om een keer mee te doen. Dit is de eerste keer dat ik mee doe en burgers maken, vind ik erg tof!
Ik heb deze burger al eerder gemaakt en de mix tussen een dikke patty en een smashburger is mij toen erg goed bevallen.
Het begint natuurlijk bij het kruiden van het rundergehakt.
Alle kruiden, ei, ui en paneermeel gemengd met onderstaand brouwsel als resultaat.
Vervolgens het gehakt met het brouwsel gemengd en vervolgens afgewogen. De dikkere burger rond de 150 gram en de bal voor de smashburger 90 gram.
Vervolgens de joe aangestoken en speksteen mee op laten warmen.
Eerst de broodjes en vervolgens de ui en spek bakken.
In de tussentijd ook de saus gemaakt met onderstaande ingrediënten.
Natuurlijk eerst de dikkere burger en vervolgens de smashburger.
Eindresultaat:
Hij was echt heeeerlijk! Nu even bedenken welke foto ik ga kiezen voor de wedstrijd.
Fijn weekend nog allemaal!
Laatst bewerkt: