Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is heel goed nieuws. Mailtje is de deur uitBig-T zei:voor de mensen die interesse hebben in deze ribs: Ik heb contact gehad met Livar. Blijkt dat deze inderdaad nog op niet veel locaties verkocht worden. Livar geeft aan dat ze deze ribben ook rechtstreeks aan de consument willen leveren. Mochten jullie dus interesse hebben, kunnen jullie contact opnemen met Rick Sanderink via rick@livar.nl of 088 - 548 27 83. Zij leveren op de zelfde wijze als B&S, alleen zijn hun stukken vers (dus nog niet bevroren geweest). Komt prima gekoeld aan!
Denk dat ik er dan tegelijk maar een vergelijkingstest van maak. Buik ribben van Meerdanvlees, Iberico van B&S en de ribben van Livar. Eens kijken of de dure ribben hun naam waar kunnen maken en welke qua smaak als beste uit de test komtLeo zei:www.meerdanvlees.nl is dan geen livar maar wel dikbevleesde ribben
Danny, ik zag vorige week bij de Sligro Westvlietweg ook spareribs liggen, per 4 slabs verpakt, als je dan toch bezig bent.... Iets van 12 euro, meen ik me te herinneren.DanBras zei:Denk dat ik er dan tegelijk maar een vergelijkingstest van maak. Buik ribben van Meerdanvlees, Iberico van B&S en de ribben van Livar. Eens kijken of de dure ribben hun naam waar kunnen maken en welke qua smaak als beste uit de test komtLeo zei:www.meerdanvlees.nl is dan geen livar maar wel dikbevleesde ribben
Moet wel ff plannen wat betreft inkoop dan, want heb niet al te veel koelruimte. Maar toch nog ruimte zat op de WSM, dus kan er ook nog bijDominique zei:Danny, ik zag vorige week bij de Sligro Westvlietweg ook spareribs liggen, per 4 slabs verpakt, als je dan toch bezig bent.... Iets van 12 euro, meen ik me te herinneren.
Dat is idd een heel stuk minder dan ik te horen heb gekregen, maar ik heb het niet verkeerd gelezen en heb de mailtjes om het te bewijzenVuurvlieg zei:Nou dat viel me dan weer reuze mee. ?10,90 de kilo. En dat is heel wat anders dan die 20 euro die jij noemde.