BasBQ
Beef en Steak

Dinner and dessert on the Q

 
 

bart_dewulf

Kooltjesharker
Berichten
114
Gisteren maar eens lekkere vis op de Q
gemaakt. De basis was een stukje kabeljauwhaas samen met wat fijngesneden wortel, prei, courgette en sjalot. Alles samen in een Q-bag en laten garen, handig aan de q-bag is dat je kan zien hoever de vis is tijdens de sessie. Geserveerd met wat pasta was dit en zeer gezond gerecht.
ra5e9ata.jpg

ejerypu5.jpg

Na het eten het idee gekregen om met de restwarmte van de Q een cake te proberen bakken.
2a5y4ape.jpg

memynaqe.jpg

Missie geslaagd en iedereen tevreden.
 
wat heeft die q-bag voor zin op de bbq? kan je het toch net zo goed in de oven doen?
 
Papillot op de Q is toch niet zo uitzonderlijk. Het hoeven niet altijd grillmarks te zijn bij ons;)
 
Ziet er lekker uit hoor.


Proefde je wel iets van een BBQ smaak inside de Q bag?
 
Leuke bereiding van vis op de Q, hoe was de cake?
 
Leo zei:
wat heeft die q-bag voor zin op de bbq? kan je het toch net zo goed in de oven doen?

Vind ik ook, maar ja dat is met al die dichtgevouwen pakjes op de BBQ natuurlijk zo.
Maar het kan dus waarom niet.
Lekker in de tuin zitten en een beetje met de BBQ spelen, er zijn minder leuke dingen in het leven  :D
 
richard0501 zei:
Leo zei:
wat heeft die q-bag voor zin op de bbq? kan je het toch net zo goed in de oven doen?

Vind ik ook, maar ja dat is met al die dichtgevouwen pakjes op de BBQ natuurlijk zo.
Maar het kan dus waarom niet.
Lekker in de tuin zitten en een beetje met de BBQ spelen, er zijn minder leuke dingen in het leven  :D
Tja, waarschijnlijk gewoon omdat het kan zou voor mij al voldoende reden te zijn :D
 
Ik volg structor in de waarom vraag gewoon omdat het kan en ondertussen zijn we terug bezig met de Q.
Geen bbq smaak in de q-bag alleen maar de pure smaken van hetgeen je erin stopt:)
De cake was perfect gebakken alleen was hij niet goudbruin aan de bovenkant en daar ook geen bbq smaak::)
 
Terug
Bovenaan Onderaan