BasBQ
Beef en Steak

DigiQ

 

Rebbelralph

Vuurmaker
Berichten
96
Hoi ik wil graag een digiQ kopen is dit nou echt z'n geweldig ding als dat ik denk dat het is. Of kan ik beter een andere kopen ? Wat is jullie ervaring
 
de digiQ is idd een geweldig apparaat. tuurlijk kun je zonder, het is gewoon een heel handig hulpmiddel.

Had jij je al voorgesteld?  :)
 
Vergelijk het een beetje met een tablet. Je kan ook zonder maar vaak is het wel makkelijk
 
Ralph, de DigiQ is een geweldig hulpmiddel.

Het is niet goedkoop, maar het geeft je de mogelijkheid om tijdens lange cooks, even te gaan slapen, gewoon boodschappen te gaan doen of gewoon even weg te gaan, zonder dat je bang hoeft te zijn om terug te komen en een zwart stuk vlees tegen te zien.

Hij is ideaal voor de WSM, ofset smoker en UDS. Ook bij ceramische barbecues kan het fijn zijn alhoewel die wat beter en langer op temp blijven, maar ook voor deze apparaten kan het nuttig zijn.
 
Frits zei:
Ralph, de DigiQ is een geweldig hulpmiddel.

Het is niet goedkoop, maar het geeft je de mogelijkheid om tijdens lange cooks, even te gaan slapen, gewoon boodschappen te gaan doen of gewoon even weg te gaan, zonder dat je bang hoeft te zijn om terug te komen en een zwart stuk vlees tegen te zien.

Hij is ideaal voor de WSM, ofset smoker en UDS. Ook bij ceramische barbecues kan het fijn zijn alhoewel die wat beter en langer op temp blijven, maar ook voor deze apparaten kan het nuttig zijn.

Ik had het niet beter kunnen zeggen als Frits al deed!
Mijn aangeschafte DigiQ DX2 vergeleek ik met mijn eerste KTV (kleurentelevisie, ja ben oudere generatie).
Als je het niet hebt weet je niet wat je mist, als je het eenmaal hebt wil je het nooit meer kwijt!  :D

SUPER aanrader, hier in dienst voor de WSM...
 
Het is inderdaad een heerlijk apparaat :)
 
Wil wel graag in een winkel kopen liefst in de buurt van Eindhoven weet iemand z'n zaak ?


 
Gewoon online kopen, scheelt niks ken weinig zaken met "echte" BBQ spullen op voorraad.
True2bbq,probbqshop en vuur en rook zijn prima jongens
 
ik zou hem bij onze forum sponsor kopen, heb je goede service en uiteraard ook de gewone garantie.

Ik weet niet of je in de gelegenheid bent om zondag te komen, anders zou je Gerard kunnen vragen er 1 mee te nemen.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan