BasBQ
Beef en Steak

Delft Beer & BBQ Fest 2015

Zondag natuurlijk.Vanaf 12:00 is de turn-in
 
Alles wat niet naar de jury gaat, wordt normal gesproken onder het publiek verdeeld
 
Als we het goed genoeg vinden om uit te delen ;)
 
Wij niet :D Hebben weleens een brisket zo de afvakbak in gegooid omdat we vonden dat die niet naar het publiek kon. Werden we er 5de mee :)
 
Man man man, wat was het lekker zeg!
 
noskos zei:
Wij niet :D Hebben weleens een brisket zo de afvakbak in gegooid omdat we vonden dat die niet naar het publiek kon. Werden we er 5de mee :)

Ik begin zo te twijfelen wat de jury eigenlijk verlangt van een brisket... Ik had net hetzelfde in Deurne, rubberen brisket, leek nergens op, ik raadde niemand aan te proeven, maar toch een prijs mee gehaald. Het omgekeerde ook al trouwens, als ik hem top vind en dan een score van 145 haal...

Soit, da's off topic natuurlijk ;-) Op de wedstrijd zitten ze nu af te wassen en te wachten op de resultaten, ik ben benieuwd, niet zo heel veel fotootjes zien passeren op facebook...
 
Ook op t genootschap weinig foto's ;)
 
Ik heb er best een paar gemaakt vandaag... ik gooi ze zo even in een apart draadje!
 
Sander72 zei:
Ik heb er best een paar gemaakt vandaag... ik gooi ze zo even in een apart draadje!
Een paar zegt die dan ;)

Wel blij mee hoor, heb ik nog een beetje het idee dat ik er bij was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan