Beef en Steak

dekdu stelt zich voor

• Onderwerp starter Onderwerp starter dekdu
  • Startdatum Startdatum
D

dekdu

Gast
Hallo allemaal,

Eerst een tijd meegelezen op dit forum, daarna geregistreerd en nu toch ook maar eens een berichtje posten.

Na jaren vlees "gecremeerd" te hebben op de blikken van 2 tientjes die 2-3 jaar meegaan heb ik een jaar of 10 geleden een simpel rooktonnetje aangeschaft. Het roken was nieuw voor mij maar mijn interesse was wel gelijk gewekt. Inmiddels is ook dit rooktonnetje vervangen en staat er een bescheiden Weber arsenaal van een WSM 57, een GBS, een compact 47 en een Smokey Joe. Naast het roken werden de bbq's voornamelijk gebruikt om op direct te grillen maar sinds een jaartje ben ik meer bezig met low & slow en indirect te grillen. Zo heb ik al een aantal keren de befaamde MOINK balls gemaakt (zijn die eigenlijk nog steeds te certificeren?) rollen de rollades regelmatig van de Q en zal ook de eerste pulled pork binnenkort een feit worden.

Zoals al gezegd lees ik al een tijd mee op dit forum en heb ik ook al heel veel geleerd van jullie. Daarnaast heb ik ook al gebruik gemaakt van kortingsacties dus het is niet meer dan redelijk om ook maar eens actief te worden.

Groeten, dekdu

hoi dekdu,
welkom bij dit edele genootschap

Hoi Dekdu, welkom bij het BBQ Genootschap

Welkom Dekdu, veel plezier en inspiratie hier!

Welkom bij de club

Terug
Bovenaan Onderaan